fotomichaela ♥

Alla inlägg den 14 september 2011

Av michaela. - 14 september 2011 21:58

Förlåt att jag inte bloggat idag. Men jag tog bussen hem efter skolan och pluggade lite när jag kom hem. Sen tog jag och Elin bussen till Väla där mamma och Alva mötte upp oss. Vi käkade middag där. Jag åt wok, Elin Graffiti och mamma och Alva McD. Sen gick vi runt och kollade lite. Vi kom inte hem förrän efter klockan åtta. Så nu har jag pluggat sen jag kom hem. Är fortfarande osäker på läxan, men jag har i morgon oxå på mig. Då ska jag hem till min farmor så kan hon hjälpa mig. 


Nu måste jag snart gå och lägga mig. Börjar halv nio i morgon.


Det blev ett tråkigt blogginlägg ikväll tyvärr. Men jag lovar er att det blir roligare i morgon. Puss och kram på er mina bloggläsare....<3

Av michaela. - 14 september 2011 15:16

God eftermiddag!

Har precis kommit hem från skolan, tog bussen med Frida och Sanna! 

Idag ska jag, Alva och mamma åka till väla och äta, kom gärna dit och ta en fanbild. HAHAHHA! 

Hade varit kul, men är inte direkt känd! Hahahahha, kan inte sluta skratta! :D

Jag ska äta wook och alva och mamma kommer nog att äta McDonald´s. Nu ska jag plugga lite, tror jag. kram!

min kamera! :D  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards