fotomichaela ♥

Alla inlägg under september 2011

Av michaela. - 4 september 2011 16:55

Har precis tvättat av mig mitt smink. Så jävla skönt!! 

Sen KANSKE jag ska va med Alin, haha. (elin) 

Tycker ni om min header? :D I looooove it! Vill upp på taket igen och fota sen...

Elin? :D haha, det måste vi. I solnedgången! love.

 

Av michaela. - 4 september 2011 11:59

Just nu spelar jag och Avla spindelharpan :) haha, ni blev "rädda"när ni såg spindel va? va? va? ;)

Nej... Snart går bussen så då ska jag möta upp Elin på gatan och så går vi tillsammans! :D

Bloggar när jag kommer hem! Vilket typ blir ikväll eller något?

puussss!

 

Av michaela. - 4 september 2011 10:46

Tjolla hopp!

^

I

I

Haha, ? Inget liv.. Är trött så in i helvete.. Men det får gå.

Idag ska jag och Elin ta bussen till väla, och på vägen hoppar Nelly på! :)

Så vi ska mest gå runt och kolla och ja. Mysa!

Bloggar KANSKE KANSKE KANSKE KANSKE innan jag sticker! ;) love.

 

Av michaela. - 3 september 2011 23:50

Imorgon blir det väla med Nelly och Elin!

Mysigt. Ska inte kolla på något särskilt.. Jag har tyvärr inga pengar kvar från mitt barnbidrag. Eller jo.. 39 kr. Eh? Det kommer man inte så långt med ;)

Nu slocknar mina ögon. Kram!

 

Av michaela. - 3 september 2011 23:24

 

Av michaela. - 3 september 2011 17:50

Ikväll blir det GOD mat.

Till förrätt:

Bruschetta

Varmrätt:

Plankstek


Efterrätt:

Pannacotta

 

Av michaela. - 3 september 2011 15:01

Sitter hemma hos Elin vid Fias data, och håller på att installera sims!

Ikväll kommer jag, Alva och mamma har världens godaste mat!

Kommer att lägga upp bilder.

Även ikväll har jag och Elin bestämt att vi ska dra in till byn! jaja, bloggar senare!

Av michaela. - 3 september 2011 13:56

Hejhej.

Just nu sitter vi i köket och vi ska äta varsin macka. Gotti!

Ska bara kolla min facebook, sen är min macka klar! Och Elin ska bre sin macka.

Vi har precis varit ute och fotat, super fina bilder.

MEN vi är inte klara! :D

nu är min macka klar....

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards