fotomichaela ♥

Alla inlägg under oktober 2011

(c)

Av michaela. - 18 oktober 2011 15:58

Nikon D3100 Sigma 70-300 f/5.6 

Fina bilder jag tog när jag och elin var ute på promenad.

Av michaela. - 18 oktober 2011 15:37

Asså.. Jag suger verkligen på och blogga. Känner mig jätte dum.. 

Har inte visat dagens outfit som jag har lovat osv. 

Jag har ju alltid gjort det innan.. Vill tillbaka.. haha. Webbar just nu med Emma.

Hon sitter och frestar mig ;)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Vad tycker ni om min design? :D Är det inte fin?

Jag är suuper nöjd med den! Ska ta ett äpple nu!

Puss och kram 

Micki (Kommer även att göra en sån höstoutfit idag!)

Måste lägga in bilderna från när jag och Elin var och fotade -.-  

http://syskonfoto.blogg.se/

Av michaela. - 17 oktober 2011 16:09

Hej på er!

Sitter och snackar med rikard och emma på msn. Ska snart cykla till stallet.

Igår va jag ju med Elin hela dagen, såååå underbart mysigt!

GLÖM INTE!

http://syskonfoto.blogg.se/

 

Av michaela. - 16 oktober 2011 22:03

Hellu på er allesammans!

Jag och abv (elin) har fixat blogg! Eller vi har haft den ganska länge, fast vi har inte jobbat med den. Men nu har vi satt in design och allt.. Så den är helt klar och vi bloggar på den!

Om två veckor så får elin sin systemkamera! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Då ska vi fota så det brinner!

Idag har vi varit på Max och ätit med Elin. Innan dess var jag och Elin ute och fotade en massa bilder. Kommer troligtvis ut i morgon på bloggen. Så vi har haft en jättemysig dag med familjen. Det har ju varit underbart väder!!!!


Jag är ju väldigt intresserad av kläder, mode. Så jag kommer att lägga ut lite outfiter några gånger i veckan. På kläder som jag tycker är fina. Hoppas att ni tycker det är kul. Kommentera gärna!!


Nu börjar klockan bli mycket och jag ska gå och lägga mig med datorn. Jag brukar alltid avsluta kvällen så. Kolla på lite bloggar m.m


Vi hörs i morgon mina bloggläsare. Om jag hinner så lägger jag ut dagens outfit innan jag sticker till stallet.


Puss och kram

Micki

Jag och älskade mammi. ♥  

Av michaela. - 16 oktober 2011 11:31

 

Av michaela. - 15 oktober 2011 22:11

   

min lilla baby ♥




Av michaela. - 14 oktober 2011 21:28

Nikon D3100 sigma 70-300 1:4 5.6  


Fina bilder jag tog i går, eller hur? ;)

Av michaela. - 14 oktober 2011 15:17

Hej igen!

Kommer att börja blogga lite smått för Sofia gumman ville det ;)

Så sa hon sånt på matten, "har du lagt ner bloggen? :O" haha, jag bara nej jag håller på med höstdesign och ja allt. 

Så typ skrek hon men du kan väl blogga ändån? Så tänkte jag, ja. Faktiskt!

Men som sagt.. Jag fotar förfullt och håller på och letar fin design. Så min design eller "höstdesign" kommer att bli super! Kram på er!

Anna pch Iskra!  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards