fotomichaela ♥

Alla inlägg den 25 oktober 2011

Av michaela. - 25 oktober 2011 21:37

Idag var jag ju och klippte mig, hos min kusins Amandas bästa kompis. Hennes storasyster har en salong. (amandas bästa kompis storasyster)

Salongen heter Salong Syrran & Ja'.  Sök på Facebook och gilla deras sida, kolla gärna på bilderna som dom har fotograferat på en massa olika frisyrer! 

Puss och kram 

Micki

Av michaela. - 25 oktober 2011 20:45

Har precis gjort lite matte... Tråkigt! Har matteprov på torsdag, så nu gäller det och plugga!


Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina önskningar eller drömmar.. Det är ju att. Asså.. Jag älskar ju att fotografera. Så min (största) dröm är att starta ett eget företag i Hollywood... Man måste ju få drömma?! Men i Sverige är kanske inte så omöjligt! (att starta eget)

Sen mina mål, är att jag vill kunna gå ut i nian med bra betyg.

Puss och kram

Micki

Frågestund?  

Av michaela. - 25 oktober 2011 18:35

Hejsan!Blir just nu klippt av Josse, min kusin bästa kompis!Blir jätte nöjd! Haha. Nu klipper hon min lugg ;)Jaja, jag ska nog äta thai på vägen hem, gott. Imorgon fyller min älskade syster år, 8 bast!Nu ska jag bli klippt vidare.Puss och kram Micki

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards