fotomichaela ♥

Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av michaela. - 21 oktober 2011 19:56

Har precis kommit hem från matöppet med Emma. Vi handlade godis! 

Gott :D Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.. Skulle kanske med Elin till August?

Nu blir det idol.

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 21 oktober 2011 17:15

Sitter hemma hos Emma.

Vet inte vad jag ska göra ikväll, det är ju idol! Heja heja André! ♥

Senare ska vi nog baka. Kladdkaka som vanligt?

Jaja, börjar med dom dagarna ikväll!

Puss och kram

Micki

Emmas gamla kanin :(   

Av michaela. - 21 oktober 2011 14:51

Hej hopp!

Har precis kommit hem från skolan, har varit en helt vanlig fredag. Men konstigt nog känns det inte som fredag? Inte enligt mig...

Kollar lite bloggar och ska snart ta och göra min en macka.

Vet inte riktigt vad som händer idag. Vet itnte om jag har sagt att jag ska till LONDON! Vecka 44 och det är typ en vecka! 

Åker på måndagen (på höstlovet) och kommer hem på typ torsdagen eller någonting.

Mina två kusiner bor där, så vi ska vara hos dom, shoppa, kolla på lejonkungen, fika EN MASSA, och ja. En massa!

Kommer att kunna blogga!! Bra va? Kanske till och med videoinlägg ;) 

Nu ska jag faktiskt, vet inte..

Puss och kram

Micki

abv. ♥

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards