fotomichaela ♥

Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av michaela. - 26 oktober 2011 21:51

Har haft kalas hela kvällen för min älskade lillasyster som fyller åtta år! Stor flicka nu snart!

Imorse gratta vi henne på sängen med frukost på sängen, lyx! Blev rostemacka! Kul och veta ;) Alltid! :D haha.

Hon fick (på morgonen) en mössa och vantar till skit coola!! kjol och benvärmare. Sen en cykel!

En lila super duper fin! Sen nu ikväll fick hon två par björnborg trosor, en cykelkorg, pengar, pysselbok, penna och sudd sen tror jag inte hon fick något mer.. Men vi har iaf haft det super bra ikväll. Snart är det LONDON!!!

Och vill ni veta en bra och kanske en ganska pinsam sak?

jag kan videoblogga på flyget!!! hahahaha, det pinsama är kanske när jag ska prata och alla kommer kanske kolla och höra vad jag säger xD men jag får lägga ut filmen/filmerna på hotellet för där är det gratis WiFi (Y) Kanon, så på hotellet kan jag blogga och videoblogg!

Imorgon är det matteprov, så nu ska jag träna! 

Puss och kram

Micki

 

liten bild...?

Av michaela. - 26 oktober 2011 16:53

Dag 5 – Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.


Ingenting faktiskt.. Eller jo. En massa kamerautrustning.

Som:

Batterigrepp.

50mm  



Blixt.

     

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards