fotomichaela ♥

Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av michaela. - 24 oktober 2011 21:21

Hahahaha, ser ni inläggen att dom har blivit mycket bredare och större? Iaf..


Dag 3 – Meningen bakom mitt bloggnamn:

Jag älskar ju att fotografera, och jag heter ju Michaela. Så jag bara kom på 'fotomichaela'! är det inte fint? ;)

hehe, nej men det är faktiskt det... Så det var dag tre.


Idag har jag ridit. Hade Puff, gick faktiskt väldigt bra! 

Stack dit med Emma, så var i stallet vid fem över fem. Puff var redan klar, så jag behövde inte göra vid honom. (rykta osv.)   

Imorgon ska jag och Emma köpa lösnaglar (a) haha.

Jag har sovmorgon imorgon, börjar klockan tio. Skönt som bomben! Sen nästa vecka åker jag till Lonodon!!

Kommer att ha kameran med mig (såklart?) så tusentals bilder kommer att komma upp på bloggen!!

Nu ska jag kolla på lite bloggar sen ska jag gå upp och lägga mig med datorn. 

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 24 oktober 2011 12:41

Sitter i soffan iskolan med Frida, Sanna och Emma. Börjar klockan ett igen, då har vi so tror jag.Idag fick jag reda på att det är FN dagen, xd Idag är det måndag, och det betyder ridning.Puss och kramMicki

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards