fotomichaela ♥

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av michaela. - 30 oktober 2011 22:15

Så.. Nu är det dags att gå upp i sängen och sova..

Fast jag ska spela wordfeud. Hehe. Vet inte vadjag ska skriva om. Abv var inne hos mig innan. Snackar just nu med Josse på msn. Hon ska kolla på Rihanna imorgon. I Malmö! (Y)

Orkar inte skriva mer.

Puss och kram

Micki

Super fin bild på min älskade syster som jag kommer att sakna mest. ♥

Av michaela. - 30 oktober 2011 21:41

     

Allt är från Hollister och Ambercrombie & Fitch!

Mamma var i Köpenhamn igår och var inne i den affären. Hon bara Halleluja!! Haha, butiken finns i London!! :D

Imorgon bitti åker vi från Kvidinge klockan halv sju. Så det får la bli att man går upp jäkligt tidigt.. Oh. Men det är det värt! Vet inte om jag kommer att göra videoinlägg på planet... Får se!

Om jag inte har sagt det så ska vi ta flyget från Kastrup. Flygplatsen ligger i Köpenhamn.

Och flyget går där ifrån halv elva. Så jag hinner inte blogga på morgonen. Men jag ska göra tidsinställt!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 30 oktober 2011 17:42

Sorry sorry sorry!!

Har glömt att visa dag 8. Hade helt glömt bort det igår!!


Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Jag snurrar alltid mig i håret. Så Det för bli en dålig vana jag inte vill ha.


Dag 9 – Bild på mig och min bästa vän.

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards