fotomichaela ♥

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Emmaaa.

Av michaela. - 29 oktober 2011 22:04

Snackar med Emma nu på msn.

Fast hennes data dog nu.

Åker på måndag. Och ni? Oroa er inte för dagarna osv. För jag kommer att göra dom varje dag. En massa videoinlägg kommer!

Det är ju gratis WiFi på hotellet! Kommer även som jag har sagt innan att göra videoinlägg på flyggplatsen! (Y)

Jaja..

Idag va jag med Emma. Vi har stickat, (det ska bli en halsduk. Typ 3 meter ska den bli ;) Och vi har kollat på film

"Jag saknar dig"

Emma frågade precis om jag ville följa med till stallet. För hon ska hoppträna Puff! 

Men jag hinner inte, vi skulle kanske ses sen på eftermiddagen. För vi ska till min moster och så kommer mormor dit så ska vi prata om London. Asså tänk.. Jag åker om typ en dag kan man ju nästa säga.

OCH GLÖM INTE BlOGGLÄSARE! 

NI SKA STÄLLA TILLBAKA KLOCKAN EN TIMME FÖR DET ÄR INTE SOMMARTID, UTAN NU ÄR DET VINTERTID! KLOCKAN TRE, ELLER NI KAN GÖRA DET NÄR NI SKA SOVA!

Puss och kram

Micki

'Med kameran i handen lever jag mitt liv som fotomichaela'  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michaela. - 3 juni 2013 17:08


Hejsan alla!   Hoppas det är bra med er! Med mig är det bara bra! Just nu sitter jag hemma hos Ugne. Vi gör inget speciellt, men ska snart hitta på något! Ikväll vet jag inte vad som händer. Haha, jag vet typ inget.   Jag har INGET att bl...

Av michaela. - 30 maj 2013 16:57

Auschwitz och Birkenau.   

Av michaela. - 30 maj 2013 16:41

Gamla stan.   

Av michaela. - 30 maj 2013 16:20

Hejsan alla mina fina. Hoppas att ni lever, det gör faktiskt jag. Varför jag inte har bloggat på jätte länge är föratt, skolan har tagit över mitt liv. Jag har pluggat jätte mycket för att jag vill komma in på det gymnasiet jag vill och kunna ...

Av michaela. - 30 maj 2013 16:17

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards