fotomichaela ♥

Alla inlägg under juni 2011

Av michaela. - 4 juni 2011 09:51

       

Av michaela. - 3 juni 2011 19:39

Hejhej!

Just nu sitter jga i vardagsrummet med datan inkopplad till tv:n! Hihi, kollar oxå på Big brother.

Innan var vi ju på Ikea och Väla. Super mysigt!

Orkade inte handla någonting. Jag och Alva fikade, eller det var Alva som fikade och det var med en glass. mummmss!

Inatt åker Emma till Kroatien. Kuligt kuligt!

Så på söndag ska dom ha utställningi stallet så jag ska vara sån ansvarig eller hur det stavas för dom.

Kul! 

Jaja, ha det bra! kramar..

 

Av michaela. - 3 juni 2011 10:25

Hellluu blöggen!

hihi, ehm. ja. Just nu kokar jag ett ägg :D Såå gotteli gott! Tror inte ni kan läsa det men ja...

Jag bara ta det!....

ja. Idag ska vår familj till Ikea! 

Vi ska göra om köket detta året. Så vi ska kolla! Fast jag och Alva ska gå på väla.. Sen ska vi äta på Ikea! Über gott! ;) kram.

     


Av michaela. - 2 juni 2011 12:44

Har ingen aning vad jag ska hitta på idag.... LIseberg kanb jag gäärna åka till! ;) haha, nej men ja. Ska se om någon vill hitta på nångonting. Ha det bäst flodhäst :) 

bild sen vintras.  

Av michaela. - 2 juni 2011 10:49

Dålig uppdatering idag och igår. Men det är ju på grund av att vi i klassen var i Göteborg!!

Haha, fyf*n vad roligt det va! Ah gud!

Jag och Sanna skulle gå oc åka atmosfear..Men vi hann inte :'( 

Så vi gick och åkte kanonen ist! 

Vi åkte balder två ggr. Kanonen två eller tre ggr. Flumride två gånger, colorado två ggr. Uppsvinget en gång! GASTEN EN GÅNG! OCH DET ÄR FÖRSTA OCH SISTA GÅNGEN JAG GÅR DEN! OMG! GÅ INTE DEN! ELLER DOM SOM INTE ALLS ÄR RÄDDA FÖR NÅGONTING KAN GÅ DEN!

Oh! 

Jaja, bilder kommer. Tog ju aldrig med mig min kamera men jag hade min mobil! Så jag ska bara ladda över bilderna sen lägger jag ut dom! puss!

           

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av michaela. - 1 juni 2011 07:32

Har precis packat allt.. Längtar som in i ...... hihi.

Mamma åker nu så ska säga hejdå till henne. Mamma och Alva ska på restaurang idag, och gå på stan!

Jaja, nu ska hon köra pusspuss!

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards