fotomichaela ♥

Alla inlägg under juni 2011

Av michaela. - 14 juni 2011 14:25

SOOOOOOOOOOOOOOOMMMMAAAAAAAAAAARRRRRRRLOOOOOOOOOOO

OVVVVVVV!!!!

Så jävla skönt!

Just nu sitter jag hos Emma.. Haha, vi har svin kul!

Nu ska vi skjuta med såna gula kulor!

Av michaela. - 13 juni 2011 21:29

 

har glömt och visa mina mya hunter-stövlar!

kostar 1300 i sverige och typ 700 i london! hihi, så alek har köpt dom till mig i london!             

Lite bilder på mig och Emma sen idag. Riktigt kallt i vattnet. Men sen varmde vi oss och va ute hos kaninerna (tror jag) sen hoppade vi i igen ich då var det skit¨-varmt!  

Imorgon slutar vi skolan, skönt som f*n!!

Mamma ligger och sover, Alva med så jag är ensam uppe. Så ja, jag ska kolla lite på BB sen sova. Love u!

Av michaela. - 12 juni 2011 22:46

God natt. Ska sova!

Av michaela. - 12 juni 2011 18:18

Omg, världens sämsta bloggerska här ja!

Men ja, i fredags så var vi ju på student i Hyllinge hos Amanda och ja.. Sen igår kommer jag inte ihåg vad jag gjorde. 

Men iaf. Jo, just det! Igår sov jag och Elin i husvagn.

Vi ska bara hämta mat i byn. Vänta...........

Så. Jag ska äta nu så bloggar ikväll. puss.

Love u.  

oh.

Av michaela. - 10 juni 2011 09:46

Herregud vad jag är sämst på och blogga....

Men igår så var jag i skolan och vi spelade brännboll mot lärarna. Och ja.. Lärarna vann och fuskade. Och hon som satte poängen var ju inte heller helt 100% Så hon hållde på lärarna så hon satte säkert många poäng till dom -.-

Idag är det ju student och jag ska fota min älskade kusin som tar studenten! 

Hon springer ut så det ska jag fota! Ska bli super kul!

Sen ikväll är det fest, så då kommer det bli en hel del fotanden eller det kommer bli myyycket! 

För Mathilda och dom ska dit! Så jag och Mathilda kommer fota tills vi dör x'd. 

Så jag sa ta bussen elva. Så ni kanske får en mobilblogg från bussen eller det lät lite konstigt..

Men ni förstår nog!

haha, ha en underbar dag!

 

Av michaela. - 8 juni 2011 15:44

bloggar ikväll...

Av michaela. - 7 juni 2011 20:17

Hejhejhej...

Förlåt för dålig uppdatering.. Men idag har jga varit med Sofia. Hon följde med mig till stallet. Så hon hjälpte mig och tittade.

Idag hoppade vi, tjugo cm. (20 cm) Det var jätte kul! :)

Jeanette har sagt att nästa termin (det var sista dagen idag)

ska jag hoppa upp en grupp! Så jag ska rida på måndagar istället! Hihi!

Imorgon är det typ friluftsdag i skolan. Vi ska spela fotboll och vara på tingvalla.. Hm. Så j*kla tråkigt. Men ja.

Idag var det en kanon dag, började nio och slutade tolv!

Jaja, haha... Jag bloggade ju inatt när det var storm. Gaaah vad läskigt..

Det lös upp i hela vårt hus :S

Var på toa flera gånger, kanske inte så roligt och veta men mm........ Hatar sånna nätter, det kan väl helst vara på dagen och inte på natten! :O

SNÄLLA GODEGUD! nej skoja.

Så imorgon börjar jag nio. Slutar två. Så bloggar kanske ikväll eller imorgon, kanske innan skolan men annars blir det efetr skolan!


dom senaste dagarna har jag inte alls haft bra statistik.. men denna veckan ska jag försöka göra så gott jag kan. förlåt alla mina bloggläsare. ha en super kväll! :)

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards