fotomichaela ♥

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av michaela. - 24 juni 2011 19:29

Har precis ätit mat, sill, potatis och gräslök mm.

Ska strax äta jordgubabr med glass! puss!

(L)  

Av michaela. - 24 juni 2011 14:39

Våra gäster kommer klockna halv sex eller sex.

Pratar just nu med Emma på msn. På min msn kan jag inte skriva "ä, å, ö" Eller göra gubbar :( Tradigt!

Men jaja. 

Ha en bra midsommar min älskade bloggläsare! kramar.

   <3

Av michaela. - 24 juni 2011 11:27

Förlåt att jag inte har bloggat!

Men igår så gjorde jag och pappa midsommarstång! Den blev jätte fin! :D

ska bara ut och fota den så ni får se....

Så, ska bara importera dom eller lägga in dom på datan. 

Idag är det midsommar! :D 

Bettan, Kirre, Jonte, Mormor och kanske morfar kommer att komma. Kul!

Kommer fota en massa, så bilder kommer garanterat!

Bilderna är 6/18 för jag och Elin filmade i förrigår en massa filmer :) 

Så jag vet inte vad jag ska skriva mer. Men när dom är inne på datan så gör jag ett inlägg om bilderna. Puss!

Glöm inte rösta

http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=AJTRwr8FzwXN26pI4KzrCpuWkS5O6dK4mbKWGHb62wItsv2j4o

R7&third=yes#Gallery



Nu kom bilderna!

   

[c] michaela.  

Ovido - Quiz & Flashcards