fotomichaela ♥

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av michaela. - 21 juni 2011 21:45

Har haft en underbart mysig dag idag!

Imorse frukost själv med pappa. 'Sen hämtade han Alva, så var hos Emma Q.

Sen var vi ute i trädgården typ hela dagen.

Sen så klippte jag och Alva gräset. Hihi.

Sen kom emma så cyklade jag och Alva och Emma till affären. Jag och Alva tog med några pantflaskor och pantade. Det blev en tio kronor.

Sen cyklade vi hem, så åt Emma hemma. Sen frågade jag om hon inte ville fota.

Så cyklade vi upp till åsen. Gud vad fint!

Jag lägger in bilderna kanske imorgon. Jaja, ha det bra! puss.

Bild i repris, men jag bara älskar dig.

Av michaela. - 21 juni 2011 10:45

Är helt slut!

Har precis ätit två tekakor.. Är jätte mätt. Idag är stakars lilla Emma hos tandläkaren :( Hon ska ju ha tandstälning.. Så dom ska kolla på hennes fin fina tänder ;)

Sen efter det skulle vi kanske träffas eller jag vet inte.

Men fram tills dess ska jag och pappa ut i trädgården, jag ska klippa gräset. Hmm.. Undra hur det kommer gå ;) Haha, det kommer gå kanon! Kommer kanske en bild.. Får se!

Igår var jag och pappa uppe och kollade på en svensk film. Kommer inte riktigt ihåg vad den hette.... Men det var typ Johan Falk. Super braaaaaa! Ett tips!

Så det slutade liksom tio över tolv.. Så jag somnade inte förrän halv ett. Därför är jag litta trött. 
Orkar inte skriva mer! puss.

nina! ha det så super i italien! fast du har redan åkt.. men ändån!

har jag inte fin syster? ♥   

Ovido - Quiz & Flashcards