fotomichaela ♥

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av michaela. - 7 juni 2011 20:17

Hejhejhej...

Förlåt för dålig uppdatering.. Men idag har jga varit med Sofia. Hon följde med mig till stallet. Så hon hjälpte mig och tittade.

Idag hoppade vi, tjugo cm. (20 cm) Det var jätte kul! :)

Jeanette har sagt att nästa termin (det var sista dagen idag)

ska jag hoppa upp en grupp! Så jag ska rida på måndagar istället! Hihi!

Imorgon är det typ friluftsdag i skolan. Vi ska spela fotboll och vara på tingvalla.. Hm. Så j*kla tråkigt. Men ja.

Idag var det en kanon dag, började nio och slutade tolv!

Jaja, haha... Jag bloggade ju inatt när det var storm. Gaaah vad läskigt..

Det lös upp i hela vårt hus :S

Var på toa flera gånger, kanske inte så roligt och veta men mm........ Hatar sånna nätter, det kan väl helst vara på dagen och inte på natten! :O

SNÄLLA GODEGUD! nej skoja.

Så imorgon börjar jag nio. Slutar två. Så bloggar kanske ikväll eller imorgon, kanske innan skolan men annars blir det efetr skolan!


dom senaste dagarna har jag inte alls haft bra statistik.. men denna veckan ska jag försöka göra så gott jag kan. förlåt alla mina bloggläsare. ha en super kväll! :)

Av michaela. - 7 juni 2011 14:18

Hejhej!

Idag slutade vi tolv, så jäääkla skönt!

Började nio och skulle egentligen till perslund. Men så började det små regna så vi gick en liten runda till oj. Jag köpte riskakor, för man fick inte ha godis till filmen vi skulle se? omg..

Men ja. Sofia kommer hit om typ en timme och tjugo minuter. Så ska vi väl fota, jag ska ju rida så hon följer med. Och ja.. BLoggar ikväll. Puusss!

 

Av michaela. - 7 juni 2011 00:08

Omg silket väder!!! Har varit pa toa nu kanske 2-3 gånger! Är så himla varm. Så gick in på toa och skvätte vavatten i ansiktet, gud så skönt! Just nu. Åskar det, och regnar och blixtar lite. Är skit rädd. God natt!!

Ovido - Quiz & Flashcards