fotomichaela ♥

Alla inlägg den 29 juni 2011

Av michaela. - 29 juni 2011 15:25

elin

jag e inte rädd :$
eller jo, det kan ju föfan bita mig :oo♥

http://www.sometimesme.bloggplatsen.se 


svar; haha! du är för rolig! ♥



Nu ska vi åka! 

Av michaela. - 29 juni 2011 14:54

Hellu!

Har precis kommit hem från stranden, tåg båt tänkte jag skriva, och buss!

Imorse gick jag upp tio över åtta för att jag och Elin skulle ta bussen till stan kvart över nio. 

Vi åkte ända in till knutpunkten och bytade till 219.....

Asså till Fria bad (;

Sen vid tolv tiden kom mamma med MC till mig och Elin.

Vänta.............

Så, sen medans (stavning) mamma passade våra saker badade jag och Elin, och en sak.... Ni som känner Elin. BADA INTE MED HENNE I HAVET! Hon är såå rädd för "alger"! När det är sjögräs eller tång.. Haha.

Så ja. Om en timme typ så ska vi till Bälinge och bada!

Får se om jag tar med mig min kamera.. Jaja, ha en solig dag! puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards