fotomichaela ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av michaela. - 7 maj 2011 13:27

Heej!

Just nu sitter jag hemma hos Emma i deras uterum!

Vi lyssnar på musik. Från melodifestivalen. Inte så jätte bra låtar xD

Men det duger väl?! Sen är det en person som kommer och hämtar en kanin. Buh, den kaninen jag ville ha. Men det finns andra kaniner hon har. LIKSOM 31 ST :O hihi! Så.. Sen ikväll ska dom ha kalas för Peda. (Hennes låtsas pappa) Han fyller år idag! :D Grattis Peda ;D Vi gav han en flaska rött.

Bara inte Emma snottar det... HAHA!

Nej det tror jag inte (; Bloggar sen!

älskar dig ♥  

Av michaela. - 7 maj 2011 11:32

Hej bloggen!!

Just nu sitter jag i köket och leker med Alva och vår granne xd

Dom gömmer petshop eller hur det stavas. Nu ska jag gå och leta. Bloggar sen! 

 

oh.

Av michaela. - 6 maj 2011 23:34

Hej, är för jäkla trött. Håller dock på att somna. Ville bara säga godnatt. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon. Blir nog mys med familjen. Nu har jag somnat......

:(

Av michaela. - 6 maj 2011 16:54

Uppdateringen idag har varigt riktigt kass!

Men iaf. Just nu sitter jag i köket och kollar på gamla avsnitt från bb. 

Vet inte vad jag ska göra ikväll. Ska nog träffa Emma. Får se. Puss.

kommentera i detta inlägget!  

Av michaela. - 5 maj 2011 21:03

Hejhej.

Förlåt för en dålig uppdatering idag.

Sitter i köket och ska snart sova. Är sur, arg... 

Imorgon är det äntligen fredag! Skönt med lite helg tycker jag! Bloggar sen. (kanske) puss!

tycker dom emma!!  

Av michaela. - 5 maj 2011 16:48

Håller på med läxa, bloggar sen :( puss!

Av michaela. - 4 maj 2011 20:50

Hej igen.

Ligger i min säng just nu och kollar på BB.

Efter skolan åkte jag med Sanna hem så gick jag hem till Emma. Så var vi ute hos hennes kaniner. Så gav vi dom mat och hö.

Imorgon är på torsdag. 

Nä, orkar inte blogg. kram.

 

Av michaela. - 4 maj 2011 20:14

Hej, som igår. Jag ska snart gå upp på mitt rum och jag bloggar där..

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards