fotomichaela ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av michaela. - 1 maj 2011 00:06

Hej..

Förlåt för den otroligt dåliga upptateringen idag. Men imorse så stack mamma och Alva till höganäs och kollade på marknad. Alva hade köpt en onepice eller det var något annat märke. Men det var sån ja ni vet?(!) 

Sen ringde jag till Kirre och frågade vad dom gjorde. Så sa han att det skulle komma en kille eller en gammal man och kolla på deras bil som är till salu. 

Sen vid kvart över tre åkte vi in till stan. Vi var först på en leksaks affär. Sen ner till tivolit. Jag åkte en som hette spiderman. Sen åkte jag bilar med Jonte och Linus. 

Oh.....Nu är jag helt slut. Ska kolla lite på BB sen ska jag sova. Just det. Jag sover hos Jonte inatt :) Saknar min famlij :( :( god natt!

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards