fotomichaela ♥

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av michaela. - 9 maj 2011 16:28

Dag 03 – min barndom

__________________


Min barndom...

Jag har skilda föräldrar. Min pappa bor i Småland (tror jag). Dom som känner mig riktigt väl vet mycket om det. Men det är lite personligt så jag tar inte det här på bloggen..

Jag föddes i Helsingborg på Helsingborgs BB. Min mamma gick ifrån min biologiska pappa när jag var typ 1,5 år. Sen träffade mamma Niklas (då min "låtsas"pappa). Men han är ju den enda jag kan kalla för pappa eg.  Sen flyttade vi till ett hus i Kvidinge, sen efter några år köpte vi ett annat hus. Som vi bor i nu :) Jag hade en dagmamma som hette Majvi (som Alva oxå har gått hos) som är jättebra dagmamma. Sen började jag skolan i Kvidinge och sen har åren rullat på :) Min barndom har varit bra och ibland önskar jag att jag hade kontakt med min biologiska pappa. Men jag har det väldigt bra som jag har det. 

Ha en bra kväll :)


   

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards