fotomichaela ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av michaela. - 14 maj 2011 12:18

Hej!

Jag och Alva cyklade till affären och skulle köpa toalettpapper och lite godis. Så när man svänger in på vår gata så är där alltid pinnar som ligger på gatan, såklart cyklade Alva och trillade :(

Så cyklade hon in i mig, jag skrek "ALVA!!!!!!" Jag blev skit rädd!

Men ja. Ikväll sja vi till min farbror och hans tjej.. Vi ska grilla! Super gott! :D

Bloggar senare, puss och kram.

Av michaela. - 14 maj 2011 11:07

Dag 09 – vilken religion jag tror på

_____________________________


*host*

Jag tror inte på någon religion, haha! Så vidare det inte finns någon modereligion ;)

hahahahahaha!  

Av michaela. - 13 maj 2011 21:49

Hej!

När Matilda åkte hem åkte jag och Emma upp till skogen, vi fotade så här kommer bilderna:

                                             

älskar dig över allt annat!

Av michaela. - 13 maj 2011 16:44

Hej, jag har glömt och säga att idag va jag med Matilda ♥

Vi har fotat bilder:

                                                                     

Guuuud vad många bilder!

loveU♥  

Av michaela. - 13 maj 2011 11:05

      

 ♥ 

Av michaela. - 13 maj 2011 09:38

Dag 07 – mina favorit filmer

_______________________


Glömde göra en sån här!

Mina favorit filmer.... ehm.

Jag bara ääälskar dirty dancing. Så det är nummer 1. Nummer 2?

i am number four! Det får bli nummer 2. Sen den sista... Wild child haha! Det var dom. puss!

haha! bääst :P  


:o

Av michaela. - 13 maj 2011 09:29

Förlåt förlåt för den sämsta uppdateringen i hela världen.

Men igår så va jag med Emma och Sofia. Sen tog vi bussen kvart i fyra till Chekpoint för konsert!

Det gick super på mina trummor! Hela vårt band The Ocean var awesome! :D

Så idag är vi lediga, bara för konserten igår. Den slutade 8 eller något sånt. Idag vet jag INTE vad jag ska göra. Jag vill nog. Hmm. Ska nog klä på mig och fota. Sitter som vanligt i min morgonrock :p 

Sen vet jag inte, ska kanske höra med någon kompis. Men jag orkar inte ringa xd

Kanske sysselsätter mig med en fika på väla med någon/själv? jaja, bloggar sen när jag vet vad jag ska göra. Puss!

 

Av michaela. - 12 maj 2011 13:09

Dag 06 – en sång som får mig att må bra

__________________________________

 En sång som får mig att må bra....Hm....

Ni vet ju att jag bara ääääälskar BB. Så det får bli BB-låten. Hihi.


Sofia, Emma och jag sitter just nu i vårt uterum. Emma går och väljer kläder. Hon springer runt som en yr höna :p Hahahahaha!

Vi ska ta bussen vid fyra. Snart ska vi fota, Sofia ska styla mig och Emma (: Bilder kommer sen, puss!

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards