fotomichaela ♥

Alla inlägg under maj 2011

Av michaela. - 26 maj 2011 21:06

Hej på er!

Jag glömde skriva innan att min älskade kusin Amanda är på bal idag, för hon tar studenten detta året!! Så dom bad mig ta kort! :D

Så vi har först hos hennes bästa kompis Josse och Josses syster har en salong så dom har fixat sig där. 

Efter skolan vid halv två körde pappa mig till bjuv så fixade jag och fotade. Och hjälpte Manda!♥ Dom blev sååå himla fina!

Sen kom limon så åkte dom med den. Sen Josses syster och jag åkte med som en raket ner till stan och kollade på alla som skulle på balen! 

Alla var så hiimla fina! Inte klokt! 

SNACKA OM ATT JAG LÄNGTAR! HIHI! ;) 

kram.

 

Av michaela. - 26 maj 2011 19:34

                                    ♥♥♥♥♥

 Herregud silken underbar dag! Asså jag räknar inte med skolan.... Känns som om jag inte har varit i skolan idag... Fredag imorgon! Ha en bra kväll!

Av michaela. - 25 maj 2011 20:15

Efter skolan stack jag till famlia med Elin! Elin handlade en klocka.

i love iiiit!

Sen så stack vi till fotbollsplanen för och kolla om min älskade kusin var där.. Men ikke! Han har liksom cyklat och ramlat :'( Så ja. Sen gick vi till "lekan" där finns en rolig gunga eller vad det är. Så kom det små pojkar, eller små och små men dom sa att dom var 13? Men såg ut som typ 10 xd Så deras typ systrar skulle ha gungan så kaxa dom mot oss. Men som tur har jag Elin. HON KAN KAXA SÅ AKTA ER! :O Haha ;) Så tog dom fart på oss och haha ja. Sen kom det några små tjejer till så dom var typ tio pers. Men sen pallade inte jag, eller jag pallade men vi skulle till bussen.. Jag och Elin hade gärna stannat kvar ska jag säga! ;) Haha, fyfan asssså!

  ♥

Av michaela. - 25 maj 2011 07:02

Gooodmorgon!

Just nu håller jag på och kokar ägg. Hehe, gott ska det va! Bloggar senare puss!

oh.  

Av michaela. - 24 maj 2011 21:03

Hällu!

Bloggningen är säämst!

Men idag efter skolan va jag med Emmitcha. Vi lyssnade på musik på högsta volym och dansade och klädde på oss ridkläder! Hihi..

Imorgon är det prov i engelska. Känner mig inte alls "stressad" eller vad man ska säga. Imorgon på morgonen ska jag på mattehjälp. Just det. Jag gick inte i eftermiddags. Bara så jag inte ljuger för er ;) Men imorgon bitti ska jag! Bloggar imorgon som vanligt. Puss på er!

 

Av michaela. - 23 maj 2011 21:43

Hej, bloggningen är sämst....I know.

Men idag har jag färgat mitt hår! Jag är blond igen! :P Skönt! :D Imorgon är det tisdag och det är skola, sen ska jag på mattehjälp sen är det att stressa sig hem och cykla till stallet.

Bloggar imorgon puss på er!

iloveu.  

Av michaela. - 22 maj 2011 22:01

   

[c] michaela.  

Av michaela. - 22 maj 2011 21:47

  1. Hej michaela jag skrev till dig på msn men du va offline så kommenterar här istället :) Tänkte bah säga aatt jag har gjort klart de designerna som var innan dig i kön så nu äre din tur! Kommentera i nåt inlägg i min blogg hur du vill ha din design och du måste skicka bilder också förresten :D Men du..? Jag har redan planerat en design lite grann... vill du ha en rosa design eller grå? eller nån helt annan färg fast de jag redan börjat på är rosa och en e grå. Så om du väljer en av de så går det sjukt mycket snabbare med designen. 

    svar; Hej hanna gumman..

    Jag har inte varit inne på msn på länge! Men ja, jag skriver i ett inlägg! Ja, rosa grå....hm. Det är ju fint! Snackar mer på msn!

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards