fotomichaela ♥

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av michaela. - 20 maj 2011 23:24

God kväll!

Har pratat med Mathilda, eller inte nu men det var ett tag sedan. 

Vi pratade i typ 40 minuter xd Vi ska träffas imorgon och åka in till stranden och fota. Mys! Fika på stan, gå i norra hamnen och ja! Sola, KANSKE bada. Om det inte är för kallt ;)

Så mamma kör mig till henne vid tjugo över tio. Så imorgon kommer det att vara en super bra och mysig dag..

Ni från City som läser min blogg....Jag vill tacka er så hiiiiimla mycket för denna veckan! Det har varit helt underbart! puss på er!

Vinnaren av dagens blogg är.................................. http://mandarinklyfta.se/! Har ingen bild, men ja!

Tack så hemskt mycket till er andra som deltog! Var med igen nästa vecka!

God natt!

  

:$

Av michaela. - 20 maj 2011 17:19

Fööööööööööööörlåt!

Bloggningen har varit sämst denna veckan.... Men jag har jobbat. Så.

Just nu sitter jag ich ska kolla på lite avsnitt från BB! Bloggningen denna helgen MÅSTE bli super, puuuuss!

(L)  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards