fotomichaela ♥

Alla inlägg den 22 april 2011

Av michaela. - 22 april 2011 22:24

Hej, förlåt för sjukt dålig uppdatering.

Ligger just nu i Emmas kaninbur. Ligger och lyssnar på lite musik. Sjukt mysigt.

Innan idag var jag hos babi, Mathilda. Fotade, solade, åt jordgubbar med glass. Sjukt gott. Nu orkar jag inte skriva mer. För det är så där. JÄTTE JOBBIGT!! kram. ♥

 

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHA, här sover vi :D ♥

Av michaela. - 22 april 2011 11:32

Kom precis hem till Mathilda. Så vi ska bara fixa oss lite, sen ut och fota! Kuligt kuligt xd

Byebye!

Av michaela. - 22 april 2011 10:28

Hejhej mina bloggläsare.

Jag har inte alls varit duktig på och blogga dom senaste dagarna ._. Förlåt!

Igår cyklade jag till farmor, det var väl vid tolv tiden. Där fick ni ju ett litet inlägg! hihi. Sen träffade jag Emma, så cyklade vi hem till henne. Så gick vi ut till hennes kaniner. Vi tog två filtar. Satte oss på en kanin bur, tog varsin kanin och mös. Halleluja! Så sjukt mysigt. Så tog Oliver (emmas bror) upp en kanin, ställde den på buren, så plötslig hoppade den ner i ett hål bakom buren? HAHAHAHHAHA! Det såg så sjukt roligt ut! :D:D 

Jag hållde Messi. Så sjukt gullig. Han blir snart min.       MAMMA :O

Haha, kostar 300 sen får jag en bur! Gratis ;p hehe.

Så nu ska jag gå och göra vid mig. Sen kör mamma mig till Mathilda. Så ska vi fota. Myyyss! Sen ikväll ska vi till farmor. Och äta lite. Sen cyklar jag till Emma och myser med kaninerna. Så mysig dag det kommer bli! ♥

     

Några bilder jag tog för någon dag sen! ♥  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards