fotomichaela ♥

Alla inlägg den 3 april 2011

BB

Av michaela. - 3 april 2011 20:22

God kväll mina älsklingar!

Hur mår ni? Jag mår bra :) Just nu sitter jag i köket och kollar på tradera! Hihi. 

Jag är stolt, jag har sålt 64 st. paket Newbody! 

Ha en bra kväll :)

 

Av michaela. - 3 april 2011 19:04

               

Min fika!          

En massa härliga 'sommar' bilder. Gud vad mysigt det var.

Idag har jag inte gjort alls mycket. Fixat och trixat litta med min andra blogg. Funderar på och byta. Hmm, vad tycker ni? 

Kom hem vid halv sju från att ha kollat på mitt favorit lag. Rögle!! Dom förlorade. :( Tråkigt nog. Dom ska spela igen på fredag. Ikväll blir det mys till BB. Vem tycker ni ska åka ut? Patrik, Vanessa och Rodney är nominerade. Hoppas att Rodney och Vanessa stannar kvar. Patrik kör ett ganske falskt spel. Enligt mig.. Ja. bloggar sen. kramar..

Av michaela. - 3 april 2011 13:09

 

Jag och Emma var i provrummet på gina igår :)

Testade en massa glasögon. Riktigt kul! 

Av michaela. - 3 april 2011 12:54

 

Nytt från igår. 59 :-

Av michaela. - 3 april 2011 12:28

Uppdaterad min fotoblogg .

Av michaela. - 3 april 2011 10:32

God kväll!
Har precis ätit den godaste maten i hela världen. Grillat!! Suuuuuuuper gott!
Idag har vi kalas för pappa. Grattis,
Idag var jag och Emma i stan. Så j******vla mysigt&trevligt.
Vi kom fram till att vi sov hos Emma. Så där sov vi. Ehm, så vi gjorde v' oss :) 
Så gick vi ut till bussen 12:09 för att ta bussen tretton över. Sen kollade Emma och sa till mig att det inte gick någon buss :o Så vi bara, jaha.. Så ringade jag till mamma och frågade hur vi skulle göra. Så hon körde oss till norra hamnen. Där tog vi 1000 tals bilder. (känns det som) Sen gick vi till Kullagatan. Så gick vi in på ehm, vilken affär? Det var nog Zebra. Hittade massvis med fina kläder. Kanske handlar någonting när jag och Emma sk iväg om typ en månad! :D Emma ska få sin månadspeng den 20:de tror jag, så då ska vi nog åka. Så vi ska spara spara spara spara spara!!
Hihi. Längtar! Vi har såklart taig sjukt många&fina bilder. Men jag lägger kanske upp dom ikväll eller imorgon. 
Imorgon vill jag sätta upp våran studsmatta ;) Haha, det är ju vafan nästan sommar? Så himla varmt var det i stan idag! Tror det var 12-15°. Oh, känns snart som sommar! Bloggar mer ikväll, kiss!
Inlägget blev skit konstigt:S

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards