fotomichaela ♥

Alla inlägg den 4 april 2011

Av michaela. - 4 april 2011 21:11

Nu ska jag kolla lite på BB sen sova. puss..

Av michaela. - 4 april 2011 19:25

God kväll alla bloggläsare.

Imorgon är det tisdag. Och det betyder ridning! Men klockan halv fyra ska jag på sån mattehjälp eller vad man ska säga. Oh, idag har det inte varit en bra dag.. Har gråtit en massa och buh. Onsdag händer inte så mycket. Torsdag ska jag va med Nina och Emma. Vi ska åka in till stan och fota, eller inte vet jag. Det var jätte länge sedan jag träffade älskade Nina!

Saknar Emma med. Idag var hon sjuk. Så hoppas hon är frisk så snabbt så möjligt.

Nu sitter jag i köket och kollar på Big brother. Asså hur kan det vara så bra? Haha, en del av mina kompisar hatar det? Fattar inte hur. 

Jag och Frida har fotat en hel del. Hihi, vi har varit uppe på vårat tak. Asså inte till huset utan till vårat lilla garage. Bilder kommer imorgon. Orkar inte lägga upp dom idag. Har inte lust.

Jag har lust och sätta mig i ett hörn och gråta. Allt är bara skit.

/ michaela olmyr 

Av michaela. - 4 april 2011 18:15

Hej!

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Sen följde Frida med mig hem.

Imorse cyklade jag och Elin. Riktigt skönt. Ikväll ska jag äta, cykla en runda. Nu är det BB! puss!

RBK(L)  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards