fotomichaela ♥

Alla inlägg den 1 april 2011

Av michaela. - 1 april 2011 16:29

Go eftermiddag!

Idag är det första April, betyder att man ska luras.

På svenskan så skulle vi gömma oss för vår lärare, så ungefär halva klassen gick in på toan som var i det klassrummet ! Och en som heter Filip han skrek så här: ahhhh Daniel, dom misshandlar, våldtar o.s.v haha, trög? Så skrek han så hela tiden, sen så sa Sofia (en i vår klass) att vi ska vara i 2:an i stället det blev ändrat, så sa vi men det är bara ett April skämt för att vi ska gå ut här i från :)

Men så öppna vi och då stod han utanför så typ skrämde han oss? ;) Haha, vår klass är bäst asså! 

Nu ska jag och Emma ta varsin macka. Sen spela trummor, fota, sminka oss, ta svartpeppar på våra läppar ;), cykla till affären och handla godis mm. Ha det bra! pussssssssss!

allt♥


 
Av michaela. - 1 april 2011 12:57

Hej!

Ska bara säga lite snabbt att efter skolan ska jag och Emma sova, eller inatt. Oj, vår engelska har börjat! pussss ♥

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards