fotomichaela ♥

Alla inlägg den 12 april 2011

Av michaela. - 12 april 2011 20:24

Förlåt för lite dålig uppdatering.

Jag har precis kollat klart på repris på BB från igår. Ehm. Idag har jag ju ridit! 

Imorgon börjar jag kvart över nio. Men sen påminde mamma mig att jag ska på sån mattehjälp kvart över åtta! :o Oh.. Och jag som hade tänkt och ha sovmorgon? Men nejnej! Men skit samma. Hoppas att jag får sovmorgon nästa Onsdag ;) Haha. 

Idag red jag Puff. För er som undrar. Eller vill veta. Som vanligt. 

Nu sitter jag i köket och bloggar, BB, snart inne på facebook, smsa. Så som en vanlig tonåring gör. Haha, nej skoja. Men jag ska snart gå upp i min säng och kolla på datan. Men först ska jag göra en header. Jag ska inte byta. För den gjorde jag bara för någon dag sen! Vad tycker ni? kramar.

Älskar bilden!  

Av michaela. - 12 april 2011 16:15

Hellu!

Sitter i köket och har precis ätit lite lunch. Är inte alls mätt. För åt typ inget.. Hihi. Pappa och Alva håller på med Alvas läxa. Så snart ska dom köra eller pappa ska köra mig till stallet.

Ikväll blir det ha hårinpackning! Nu ska jag gå, bloggar sen. 

 

Av michaela. - 12 april 2011 12:34

Sitter i skolan nu och har precis ätit. Fisk. Bläää! Efter skolan ska jag och Emma till stallet. Så ska se om pappa kan köra oss. För vem pallar cykla till stallet i regn? Psst.^^ Jaja, snart ska jag ha träslöjd i typ 2 timmar :o OMG! Haha. puss♥

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards