fotomichaela ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av michaela. - 20 augusti 2011 19:55

Ikväll ska jag och Elin kanske ut. Kuligt!

Just nu sitter jag och Alva med högsta volymen på! Det är Eric Saade, haha.

Nu gick Alva, hon ska dansa. Haha. Så gullig hon e, hihi.

Bloggar Senare! kram.

 

Av michaela. - 20 augusti 2011 17:32

Har precis kommit hem, så ska hoppa in i duschen och sen fota. Ikväll jag jag vara med Elin (igen) och vi ska cykla, kommer no ta med mig min kamera så kommer lite bilder. Kram på er...

 

Av michaela. - 20 augusti 2011 15:50

Idag är der Lördag och det är ganska slapp. Asså en slapp dag :p

Imorgon vet jag ju inte vad jag ska göra, ska se om det är något fint väder så man kan fota. Det är ju väldigt fint väder idag, så det lär bli att fota..

ska försöka få Elin med mig ;)

Jaja, nu ska jag spela sims igen :) kram!

Av michaela. - 20 augusti 2011 11:43

Hej på er!

Just nu sitter jag och Elin och spelar sims. 

Idag ska vi nog bara spela sims och mysa. Kul! :D

Imorgon är det söndag och jag vet inte vad jag ska göra. Håller på och installerar sims på Fias data. 

Jaja, nu ska jag kolla till mina mackor! kram på er!

Av michaela. - 19 augusti 2011 20:59

Har precis kommit hem från IKEA och Väla med min daowe.

Ska snart gå in till Elin, för att sova där. Ska skypa hela natten och spela sims!

Imorgon ska jag träffa Ebba. Kul! Ska ta bussen tio över tolv.. Så ja! Nu ska jag dra, puusss!

 

Av michaela. - 18 augusti 2011 16:44

Just nu sitter jag och Emma i köket och redigerar bilder. 

Vi har precis varit ute på en åker och fotat bilder, über fina!

Lägger in dom snart, kram på er!

 

Av michaela. - 17 augusti 2011 21:14

Micki! Forever är alldeles för kort tid. Vi behöver en evighet mer än det t.o.m<3

svar; Aw, du är guldvärd. Älskar dig över allt annat.<3
Hej! Just nu snackar jag med Emma på msn!
Vi ska ta bussen 10:13 imorgon, fast vi börjar klockan elva! Chill.. Jag och Alva ska se på sommarlov :p
Alva sitter just nu brevid mig och är trög.. Som vanligt -.- Men älskar henne ändån mest!
Bloggar imorgon bitti. puss påer!
 
min baby.    

Av michaela. - 17 augusti 2011 13:27

Nu har vi kommit hem efter affären. 

Och nu ska vi baka!

Det blir muffins, med typ frosting och nutella! Gotti!

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards