fotomichaela ♥

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av michaela. - 11 augusti 2011 22:59

Hej !

Emma ännu en gång haha.

I dag blev det ganska många inlägg här fast jag kom hem ganska sent :) detta är nog det fjärde :D haha.

Vi har kollat på film ett litet tag men nu orkar vi inte mer och jag smsa med bästis för ett tag sen och hon sa att hon hade haft det jääääätte bra och hon hade åkt jäääätte mycket :) men det hade regnat hela dan sa hennes mamma på fb :(

Men nu ska jag sova vi hörs någon annan dag :) Puss ♥

Av michaela. - 11 augusti 2011 22:09

Hej Emma här igen xD hihi.

Mickis mamma skickade på facebook att hon skulle sova hos sin mormor så jag kan ju vara sååå snäll och göra ett inlägg till :) det blir extra blogging i dag, oh vad kul :) Jag ska nog alleles strax smsa Micki och fråga hur hon har haft det :)

Saknar henne massor ♥

Hörs ha det bra ♥

Gammla tider. 

Av michaela. - 11 augusti 2011 20:32

Hej,

Emma här i gen !

Har suttit och kollat lite på aftonbladet, läste att en 2 årings styvpappa hade tvingat ner 2 åringens hand i kokhet vatten och hållt kvar den där i flera minuter och inte förren dagen efter hade dom åkt in med honom på sjukhus ...? Vad fan tänker människor med? Det är ju helt sjukt -.-

Aja hoppas att Michaela har haft det bra och har det bra :) Hoppas att hon har haft det grymt kul också.

Men vi hörs någon annan dag bloggar nog inte mer här i dag ! Puss♥

 

ingenbild!

Av michaela. - 11 augusti 2011 19:38

Hejsan Elin här!

Läste inlägg lite längre ner om att Micki skulle fråga mig om jag också ville blogga lite, (fast att Emma bloggar)

Så, jag antar att hon ville det.

Satt här och provade lösenord som jag sen kom på xD

Vill Micki inte att jag ska gästblogga idag så får vi väl ta en fight sen? ;)

Hehe.♥

Just nu tar jag bort gammalt nagellack och ska snart måla på nytt. 

Har inte gjort så mycket idag faktiskt. Mest fixat lite. Ikväll ska jag kolla film, antingen på datan eller på tvn. Vet dock inte vilken film, så får väl leta upp någon bra.

Imorgon ska jag till Väla, och sen skriva in mig på BK.. inget mer..

älskar dig Micki..

Förresten, vet ni när Micki kommer hem för det vet inte jag? :$

MÅSTE! ... berömma statstiken. Riktigt bra av er.. forsätt så :)

hejdå! :)

bjuder på bilden xD

Av michaela. - 11 augusti 2011 17:12

Hej,

Har precis kommit innan för dörren xD, ska alldeles snart blogga på min också men jag börjar här :D

Micki berättade ju i morse var hon skulle, jag hoppas verkligen att dom har det bra och tur med vädret, det är ju inte direkt så här hemma det regnar och sånt mög som vanligt -.- Innan i morse tog vi bussen som gick 10:13 till hbg sen gick vi in till Biltema och hälsade på där, träffade Hanna, Satu, Annika, Jonas och Anders :) Stod och prata lite och sen gick vi till busfabriken sen stack Oliver och Anton till dom nya studsmattorna jag Benne och mamma kom efter sen hoppade jag och Benne sen gick vi och kättra lite sen åkte vi rutchkana? (stavning) Sen gick vi runder lite över allt, oj det blev lite långt inlägg men jaja, hörs kanske senare, har ingen anning om när Micki kommer hem.

Puss på er ♥

Haha hittade en gammal bild sen typ i Januari, sååå bleka xD. 

Av michaela. - 11 augusti 2011 08:01

Har precis ätit frukost. Mamma körde oss till mormor, sen ska vi bettan, och vi. Tyvärr inte min familj -.-Vi ska ta båten över till Helsingör. Sen bilen till Köpenhamn. Vi ska till Bakken!!!Nu ska jag dricka :P puss

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards