fotomichaela ♥

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av michaela. - 15 augusti 2011 23:21

Av michaela. - 15 augusti 2011 19:54

Hej på er!

Vi har precis fotat hennes fläkt, haha.

Och nu spelar vi in en video (:

Jag ska snart hem,. typ efter dom har ätit. Jaja, bloggar när jag kommer hem. puss!

   

evelina har gjort något med min header -.- men ja.. Jag ska sätta dit den när jag kommer hem!   

Av michaela. - 15 augusti 2011 17:14

Hej på er!

Just nu sitter vi på Evelinas rum, och hon plattar sitt hår...

Hennes pappa kör mig hem sen. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra..

Mamma..? Får jag och Evelina åka till Väla? :) puss, love u.

Och en dagens outfit:

   

Av michaela. - 15 augusti 2011 10:26

Godmorgon på er , nu är det jag evelina ,(www.pphotography.webblogg.se) som gästbloggar ! :)

Michaela ville att jag skulle göra de , så varför inte ? :)

Hon kommer med bussen vid tolv till mig , tror jag ?

Sen skulle vi med till busfabriken , för hennes syster och hennes kompis skulle dit.

& där skulle vi typ ja , fota osvosv :)

Sen efter det , skulle vi va igen , och ja , lite rörit men ändå ! :D

Eller nej , hon kom inte med bussen , dom hämtade mig hihi !

Ska snart göra ve mig lite till , va inne hos grannen vid åtta och gick ut med deras hund ..

Måste bara sä att michi är en underbar person ! men det visste ni kanske redan ?

Så otroligt söt , snäll o ja allt ! En vän man verkligen kan lita på till 100% !

Jag älskar dig gumman !   

Men nu ska jag fixa lite här hemma , städa och sånt innan dom kommer och hämtar mig !

Ni får ha det bäst , & kika gärna in på min blogg ! :D

Pussar !

    lilla jag & ett foto av mig :)

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards