fotomichaela ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av michaela. - 23 augusti 2011 09:09

Hejsan!

Nu är det såhär att idag åker Micki till ett läger i Blekinge med sin skola så jag kommer gästblogga. Fortsätt att hålla statstiken så, det är ju skitbra ;)

Jag kommer blogga idag och kanske imorgon. Tror Micki kommer hem imorgon (är inte säker). Just nu sitter jag här med fläkten igång för det är så himla varmt i mitt rum. Smsar lite med Micki nu och kommer väl smsa med henne när dom åker dit också antar jag. Detta året ska lägret vara ett hälsoläger, så dom ska typ jogga, simma osv. Det hade jag behövt vara med på :( Synd att jag var så snabb på att byta skola :'c Får väl skaffa mig ett eget hälsoläger med mig själv? (a)

Nu ska jag nog ta en huvudvärkstablett till och sen spela lite.. Febern håller på att försvinna och jag sov helt sjukt bra inatt, ingen frossa, blev inte förvarmt och jag hade såklart ett glas vatten sidan om sängen för man blir ganska uttorkad av att ha feber.. :)

Hejdå alla sötnosar! :)

Mina favoritsyskon, jag älskar er♥

Av michaela. - 22 augusti 2011 18:49

Hej på er!

Idag har det varit en usel uppdatering, för att när jag kom hem efter skolan (vid kvart över tre, tjugo över tre)..

Så skulle jag rida, eller inte direkt men jag kom hem och åt sen cyklade jag direkt.

Detta blir nog enda inlägget idag. Så puss på er!

Just det... Imorgon och halva onsdagen är jag borta. Vi skall på läger med skolan. Kul!

Så jag ska se om någon vill gästblogga! Kram på er.

   En riktig sommarbild!

Av michaela. - 21 augusti 2011 19:40

Mamma har precis kokat kaffe, så jag ska ta fram några muffins! kram på er!

 

Av michaela. - 21 augusti 2011 11:53

Av michaela. - 21 augusti 2011 11:01

Just nu tittar jag på en hel del bloggar. Har ni några tips? :)

Idag ska jag, mamma och Alva kanske till stranden i eftermiddag om det fortfarande är fint väder!

Så ska vi handla fika och sedan köra till typ, fria bad eller något :)

Kram på er!Lite bilder jag och Emma tog häromdagen!

Av michaela. - 20 augusti 2011 21:12

Jag har ändrat lite på bloggen, header och lite bilder i sidomenyn. Nu har jag ont i huvet så jag ska gå och lägga mig i soffan. kram!
   

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards