fotomichaela ♥

Alla inlägg den 12 augusti 2011

Av michaela. - 12 augusti 2011 23:03

Nu ska jag gå och tvätta mitt ansikte och sedan sova. Gud vad trött jag är.

Jag och Emma har varit på åkern och fotat och allt, med Alva, Oliver, Anton och Benne :P

Har gjort en liten film! Fast den varar ganska länge :( Typ fyra minuter, men jag laddar upp den imorgon! 

Nu ska jag sova, puss på er!

 

[c] michaela.  

Av michaela. - 12 augusti 2011 18:18

Hellu Emma här :D

Jag sitter just nu hemma hos Micki och hon hjälper sin mamma så jag bloggar åt henne :) Jag fick just nu VÄRLDENS finaste linne eller ja vad det nu är av henne :D:D:D:D 

Och Micki har dessutom vunnet ett helt nytt skal på tradera som var jäääääätte fint, det var typ vit med rosa blommar :) Aja nu ska vi spela plockepinn (stavning) 

Kram Emma.

Av michaela. - 12 augusti 2011 12:30

Hej på er!

Tack till mina änglar som har bloggat. Gud, jag är blev jätte glad!

igår hade vi hur kul som helst! Åkte sjukt mycket karuseller och skrattat typ hela tiden. Tack vare min moster och mormor,eller egentligen alla. Orkar inte skriva hur det gick eller asså "när vi kom dit åkte vi blablabla"

om ni fattar? Men när jag kommer hem så lägger jag in bilder på karuseller jag har åkt!

Klockan eller om typ en timme och en kvart ska vi hämta Alva på flowerteam tror jag.

Sen äter vi fläskfilé och potatisgratäng. Sen kommer mamma och hämtar oss vid fyra, sen vill jag hem och träffa daowe. (elin) och min emma såklart.

Aja, just nu sitter jag och mormor ute på balkongen. Och jag måste snart in och hämta laddaren. NU MÅSTE JAG. PUSS.

   


Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards