fotomichaela ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av michaela. - 9 januari 2011 17:47

hej!

haha, rubriken..? ;)

haha. idag har jag,mamma och alva varit i hbg hemma hos mormor. mysigt som vanligt! förlåt att jag inte uppdaterar så mycket. men jag sk göra så gott jag kan! puss.

  

Av michaela. - 8 januari 2011 12:57

Hejsan alla mina bloggläsare!

Just nu sitter jag och emma i hennes säng med tända ljus och musik. Kan det bli bättre? ♥

Idag har vi inte planerat något. Bara slappa och kanske fota. Ahh, jag vet inte. Vi hittar nog på något ;) haha.

Men nu så ska vi kolla bloggar och typ chilla ;) puss!

vi i natt.. typ klockan v ar väl 2- halv 3 ..? ♥  

Av michaela. - 8 januari 2011 01:42

HejHej :)

Just nu sitter jag och emma nere på henne rum. fortfarande super mysigt. och vet ni? Emma och hennes familj ska åka till Kroatien! ;D nu ska vi sova. kram♥

Av michaela. - 7 januari 2011 16:40

hejsan :)

just sitter jag i emmas 'nya' rum. eller det är inte nytt. med hon har möblerat om ;) ♥ tack så jätte mycket sofi för min absolut fina header ! jag sitter i hennes fotölj (stavnig) och emma håller på och städar ut i sitt skåp. och sen ska vi städ hela rummet ;) ♥ och antagligen så sover jag här inatt. mysigt. men jag skriver mer sen hur det blir. puss! ♥

snygga jag just nu ;)  

Av michaela. - 7 januari 2011 13:50

hejsan.

förlåt att jag inte har bloggat idag. men jag har varit ute med min lillasyster och sen så har jag ätit vaniljhjärtan ;) som min älskade moster har bakat. älskar dig! ♥ 

sen när skolan börjar så kommer jag börja med dagens outfit igen. för nu på lovet så går jag 'oftast' i bara myskläder. p&k ♥

Av michaela. - 6 januari 2011 21:03

  

födelsedagsgrisen kommer med godis ;)

vi åt tacos!

och vi åt tårta!

och gubben blåste ut sina ljus.

vi har haft det jätte roligt! ett extra + att elin var med! nu ska jag spela kort! puss.

Av michaela. - 6 januari 2011 17:18

konstig bild från nyår :P  

hejsan!

just nu sitter jag med elin i min kusins rum. och vi har precis ätit tacos. bara så himla gott! ♥ både jag och elin är väldigt förskylda. jag har nog smittat henne. :( 

vi vet inte vad vi ska göra. hehe. kanske ut. eller nej! det är svin kallt! puss <3

Av michaela. - 5 januari 2011 17:48

idag har jag varit hemma hos älsakde mormor och fika! mysigt som vanligt! ♥ jag och alva ska kolla på ett program som heter buskul på svtplay ;) haha. ;D imorgon ska min familj på 2 kalas. först till mamma & pappas kompis Ida som fyllde år den 31 dec. och sen till min älskade kusin. saknar min han! men nu jag ska och min älskade syster kolla på buskul ;P bye!♥

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards