fotomichaela ♥

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av michaela. - 14 januari 2011 21:14

Hejsan!

Just nu sitter jag i soffan med min lilla laptop. Jag vet att jag inte har bloggat på typ jätte länge! Men jag har inte haft tid! Igår så var jag ju ute med Amanda. Vi hade hur mysigt som helst! Älskar dig  

Idag har jag och Emma varit i stallet. Emma red Bartil och Nisse. Och sen matade vi alla hästar. Vi gav dem havre och någonting annat. Kommer inte på vad det är. ;) Vi kom hem vid typ kvart över 8 eller halv 9 eller vad hon nu var. Vi skulle igentligen sova över idag hemma hos Emma. Men hennes lillebror saknade henne så mycket, aw! Nu kollar jag och resten av min familj på Let´s Dance, äter popcorn & dricker cola. Gott! Just det!

Jag ska tyvär sluta med det där med dem dagarna. För jag hinner inte blogga varje dag :( Jag bloggar sen ikväll. Puss!

ingenbild.

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards