fotomichaela ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av michaela. - 23 januari 2011 20:38

Hejsan!

Idag följde jag med & badade. Det var jätte mysigt och kul! Sedan åkte vi till mormor och fikade. Mysigt som vanligt!   Min mosters man satte upp någon hylla och några tavlor i min mormors nya lägenhet. Imorgon blir det som vanligt skola ._. Och sen hem och göra läxa och sen inte göra någonting. På Tisdag ska jag rida. Jag har precis kollat på Solsidan. Haha! Det programet är så bäst! ;) Emma är äntligen framme i Stöten. Eller det va hon i eftermiddags. Skönt! Dem åkte bil i typ 9 timmar? Tror jag det var.. Mina ögon faller snart ihopa. Så det är bäst att jag går upp och lägger mig. Jag kanske bloggar imorgon bitti. Eller så blir det i skolan. Jag kanske kommer blogga på Emmas blogg. Om jag får. Hihi. p&k.

Jätte gammal bild. Eller det var typ sen förra sommaren? Tänk shorts och ett linne och sedan en skinnjacka. Fiiint! Längtar verkligen till sommaren, och jag tror att jag inte är ensam om det! ;)  

Av michaela. - 23 januari 2011 10:53

Hejsan bloggen!

Förlåt att jag inte la ut min outfit igår. Men jag somnade liksom.. Så här är den :)

    

linne - h&m

vit bas linne - ginatricot

halsduk culture

halsband - ur & penn

blåa jeans - ginatricot


Så... Idag vet jag inte vad jag ska göra. Mamma & Alva ska bada med min moster och kusiner. Och sen fika hos mormor. Jag vet inte om jag ska stanna hemma eller inte. Hehe. Emma åkte i morse vid 6 tiden. Så skrev hon; Hejdå alla :'( Och jag hade satt min mobil på vidrator så jag hörde när hon skickade sms. Så vi la och smsade litet tag :) Ohh!! Jag saknar henne redan! Men en vecka? Det är ju inte hela livet heller. Men jag får väl stå ut med alla andra vänner ;) Hahaha! Nej jag bara skoja. Nu ska jag nog ta någonting och äta. Eller inte. Idag är det verkligen inte min dag. Jag kan inte betsämma mig för någonting! Buhh! Hejdå iaf!

Av michaela. - 22 januari 2011 19:54

      

Mamma har varit lite på vift idag med mormor och moster. Så köpte hon ljusstakar och speglen! Jätte fint! Jag visar dagens outfit snart. ( asså i ett annat inlägg idag ) Idag har jag varit i stallet med min älskling Emma. Som pker till stöten imorgon :'( Hur ska jag klara mig?! Kommer sakna henne enormt! Nu luktar detmat i huset. Puss!

Av michaela. - 22 januari 2011 11:58

http://www.videofy.me/sebastiankrantz/156888

Sång: Michaela Osberg & Sebastian Kranz.


Ta gärna en titt!

Av michaela. - 22 januari 2011 10:37

Hejsan!

Izza tyckte att jag skulle blogga. Så varför inte? Haha, idag ska jag inte göra så mycket. Förutom sen vid 3 halv 4 ska jag och Emma dra till stallet. Hon ska rida Andy. Kul    Nu hackar min data så jag får stänga av den -.- Puss!

ingenbild'

Av michaela. - 21 januari 2011 20:02

Hejsan!

Har ni haft en bra dag?

Det har väl jag haft :) Efter skolan så stack jag och Emma hem till mig och hämtade ridkläder och sen hem till Emma & sen kom Matilda.. Så vi stack till stallet ett litet tag. Och nu sitter jag här. En ganska normal dag för mig? Nu hör jag att Let´s Dance börjar. Puss!

  

Av michaela. - 19 januari 2011 21:40

Hejsan!

Har precis joppat ut ur duschen efter en lång dag i skolan och sendan i stallet! Emma red Nisse. Han är såå söt! Imorgon blir det skola igen, tråkigt värre. Menmen.. Min pappa & min syster Alva är och kollar ishockey. Rögle! (Y) Nu ska jag och mamma kolla tv. Bloggar mer imorgon puss!


Av michaela. - 18 januari 2011 22:00

god natt! bloggar mer imorgon.

  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards