fotomichaela ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av michaela. - 12 januari 2011 14:59

          

Av michaela. - 12 januari 2011 10:37

Hejsan!

Just nu sitter jag i skolan med Nicole och väntar på att vi ska ha tyska. Tråkigt som vanligt! Sen på middagsrasten så ska dra till OJ och köpa hubba bubba ;) ♥ pusss.

  

Av michaela. - 12 januari 2011 08:31

Hejsan!

Nu drar jag till bussen... Som går typ nu, eller om några minuter! Bloggar när jag kommer hem. Eller i skolan! puss

  

Av michaela. - 11 januari 2011 20:12

H&M 249 :-

Jätte nöjd! :D 

Imorgon börjar vi skolan    Inte kul alls. Eller kanske lite. Jag har saknat en del väldigt mycket! Just nu sitter jag i köket och har ingenting och göra. Jag kolla lite bloggar och så. Nej, nu ska jag kolla på lite tv. Detta blir det sista inlägget för idag. Jag bloggar mer imorgon. Ha en bra kväll! puss.

Av michaela. - 11 januari 2011 15:05

 

  

Av michaela. - 11 januari 2011 14:33

Haha, inte alls bra bild! Men ni kanske ser en liten skillnad iaf. Hehe. Som sagt var jag hos farmor innan. Och ja. Jag är jätte nöjd med mitt hår!

Jag har en fråga till er.

Tycker ni att jag ska börja med videoinlägg? Nu hörde jag att det är ett bra tv'program på tv. puss!

Av michaela. - 11 januari 2011 12:03

hej, ♥

Just nu sitter jag hos farmor. Och ska snart äta middag. Det var någon dill sak..? Hehe ;) Imorgon är det ju skola. Jag är faktiskt inte alls nervös. Jag lägger upp en bild på mitt hår sen när jag kommer hem. Jag ska troligtvis hämta Alva på skolan sen. Det blev ju inte med att jag skulle träffa Amanda. Men vi gör det på torsdag ist. Så jag ska ta mig in till stan och sen ska vi äta eller fika.? Och sen sticka upp till mormor och fika, (igen) ;) haha. Jag bloggar mer sen. p&k! ♥

Av michaela. - 11 januari 2011 10:33

Ehm...?

Det har ju redan varit jul. Men jag började ju ganska sent med detta.. Men jag önskar mig objektiv till kameran och pengar :) 


Nu är jag helt klar för att kunna gå till frisören! Hehe. Jag ska bara klippa topparna. Typ 4 cm. Jag lägger upp bilder sen hur det är nu och sen. Ohh! Min mage kurrar men jag har inte lust att äta, :/ Jag får ju skylla mig själv. Men nu ska jag gå och klä på mig. Puss!

  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards