fotomichaela ♥

Alla inlägg under januari 2011

Av michaela. - 28 januari 2011 19:17

Hejsan!

Just nu sitter jag och äter mina jordnötsostbågar som jag köpte på city gross när jag och Elin var på familia. Vi stack dit efter skolan. Det var jätte mysigt! I helgen är det ingenting speciellt som händer. Ikväll är det Let´s Dance. Synd att Hannah Graf åkte ut! Eller vad tyckte ni? Nu ska jag äta vidare ;) Hahaha, pusss!

Av michaela. - 27 januari 2011 15:10

Tjabba Tjena! :P

Hat precis kommit hem från ishallen. Gick väldigt bra! :D Jag åkte med Elin. Och jag ska när som helst åka till hennes häst Rambler. Sen ska vi till ishallen igen och kolla när hennes storebror när han tränar. Pusss!

Av michaela. - 27 januari 2011 10:52

Hejsan!

Jag har precis kommit innan för dörren. Vi har håla så jag stack hem :) Jag ska  bara sitta ett litet tag här på data, kolla lite bloggar osv. Och sen ska jag cykla bort till skolan ( asså min systers skola ) och lämna vantar till henne. För hon glömde dem hemma imorse. Och sen börjar vi igen 1. Och då ska jag vara i ishallen för att åka skridskor. Kankse kul..? Hehe ;) Ja...Jag har ingenting mer och skriva så ni får ha en super bra dag! Pusss!

Av michaela. - 25 januari 2011 20:03

Hejsan all trött människor!

Eller ni kanske inte är trötta med jag håller på och somna här i soffan ._. Nu kollar vi på Sofias änglar. Bra än sålänge! Det gick super bra och rida. Jag red Robin. Det är kanske någon som vet..? Imorgon ska jag inte göra så mycket. Vara med min sjuka lillasyster och mamma. Mamma stannar hemma imorgon. Judt nu äter jag sånna ljungelvrål eller hur det stavas..Så dä. Nu ska jag kolla vidare! pusss.

Av michaela. - 24 januari 2011 18:21

Hejsan!

Jag har precis kommit innan för dörren. Det var inte så kallt faktiskt! Nu ska jag hoppa in i duschen.

Av michaela. - 24 januari 2011 15:56

  

Av michaela. - 24 januari 2011 15:04

    

jeans - sid an sally ? ( minns inte, fick dem i födelsedagspresent )

vit bas linne - h&m

tröja - indiska


Hej! 

Just nu sitter jag i köket. Och ska snart ta på mig mina ridkläder för att sedan cykla till stallet ._. Pappa är inte hemma, så jag får ta mig det på ett annat sätt. Jag kan säga att Emma mår jätte bra! Dem har åkt skidor hela dagen och haft det bra! Jag är typ en liten raport, hihi.. Nu ska jag ta på mig. pusss!

Av michaela. - 24 januari 2011 11:43

Hejsan!

Jag har precis slutat. Eller ja. Jag har ätit. Så jag ska ta bussen hem snart. Eller jag vet inte när den går. Hehe.. Idag ska jag nog till stallet. p&k! ♥

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18 19
20
21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards