fotomichaela ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av michaela. - 17 februari 2012 19:10

Sitter just nu hemma hos Emma.

Tror vi ska sova faktiskt.. Ganska länge sedan! Innan idag åkte abv till Gotland :( Kommer sakna henne as mycket.

Hörs sen!

Puss och kram

Micki ♥

cambild..  

Av michaela. - 16 februari 2012 22:18

Ska sova nu!Puss och kramMicki 💋

Av michaela. - 16 februari 2012 17:44

Hejhejhej!
Sitter just nu hemma hos min morfar. Han fyllde år i veckan. Sen ska vi till väla för jag måste lämna in min mobil på
lagning.
Puss och kram
Micki ♥

haha,
jag för super länge sen!

Av michaela. - 15 februari 2012 20:31

Hejsan!

Foki har en tävling på sin blogg, och det är att Canon (länk) lottar ut två Canon EOS 600D. 

Man ska berätta om sin bästa resa/äventyr.


Jag har alltid velat åka till Thailand.

Jag och min familj har varit i Spanien två eller tre gånger. Och det är helt awsome att resa utomlands! Jag älskar det. 

Bo i ett super fint hotell, äta god frukost, stranden, poolen... Hade kunnat sitta här hela natten och bara skriva om hur underbart Thailand är. Det är nog en riktig upplevelse jag skulle vilja göra.

När vi åkte till Spanien hade jag inte min systemkamera. Men min familj hade en kompaktkamera. En Samsung...? 

Men sen 2010 gick min dröm i uppfyllelse. Jag fick en Nikon D3100! Guuuud, jag blev så himla glad. Jag började till och med gråta. 

Så nu har jag haft mitt lilla hjärta i snart två år. Och det är en väldigt bra nybörjar kamera. Men jag känner att jag kan det ganska bra. Och min kusin har en Nikon, min kompis har en Nikon. Så jag vill testa en Canon.

Jag hade tänkt att spara ihop till en EOS 600D. Men den kostar ju ganska mycket... Så det hade ju varit en dröm om att få vinna denna tävlingen!! 

       

Av michaela. - 14 februari 2012 12:54

Hej på er!

Sitter just nu i soffan. (i skolan)

Börjar om typ tio minuter. Idag är det ju alla hjärtansdag! Har inte handlat något till min mamma och pappa. Känner mig lite dum.. Men jag har inga pengar, så det är lite svårt.

Jaja, hörs när jag kommer hem.

Puss och kram

Micki

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA   

Av michaela. - 13 februari 2012 19:37

Kom hem från stallet  precis, och nu ska jag och Alva äta. Det blir hemmagjord hamburgertallrik. Mamma har haft jätteont i sin mage i dag, så vi skall ta hand om henne ikväll.


Vi håller på med ett projekt i skolan som heter Min Ö. Det skall vara färdigt på torsdag. Och jag är nästan färdig. Skönt! Det är rätt så roligt att göra projekt där man får bestämma mycket själv och så.....


Imorgon bitti kommer Sofia hit. Vi börjar inte förrän kl. 10 och hon kommer väl hit rätt så tidigt tror jag. Då skall vi käka frukost och sminka oss osv. Nu skall vi kolla på Familjen Annorlunda. Vi hörs senare kanske.


puss och kram

Micki 

 

En gammal bild från i somras. Längtar tills sommaren <3

aw!

Av michaela. - 13 februari 2012 11:19

http://four.blogg.se" href="http://four.blogg.se/" target="_blank">Carro - <a href=http://four.blogg.se" width="40" height="60" />

Carro - http://four.blogg.se[/url]

Måndag 13 feb 09:21

sjukt fin blogg ^^
Hoppas du får en toppen dag idag! :D

 
Svar: Aw, tack detsamma! Jadå, du med! :))

Av michaela. - 13 februari 2012 11:18

Heej!
Har just nu tyska. Hade min egna data med mig till svenskan.
Puss och kram
Micki
image description

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards