fotomichaela ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av michaela. - 24 februari 2012 19:53

Hejsan.

Jag måste börja blogga mer. Min statistik sjunker och sjunker. Så jag måste börja ta tag i detta. Annars är det inte lönt att ha en blogg...



Idag har jag, Jonte (min kusin), min moster och Alva varit i Åsrotp på skridsko-disco. Haha, skit kul var det ;) haha.

Imorgon är det lördag och jag ska ut och gå om det är fint väder. Och jag tar med mig kameran!! Bloggar mycket ikväll!!

Puss och kram

Micki

Våra supergoda muffins!  

Av michaela. - 23 februari 2012 11:02

Hejsan!

Sitter just nu med datan inkopplad till teven. Hehe, det är coolt!

Idag ska jag, Alva och mamma på Pompedelux party (barnkläder). Tror det stavas så :) Vet inte vad jag ska skriva om.

Spelar wordfeud med Emilia. Haha, hon blir ägd ;) haha. Skoja.

Puss och kram

Micki

Måste ta nya bilder!  

Av michaela. - 22 februari 2012 16:47

Sitter just nu i soffan hos Emilia. Vi har precis bakat super duper goda kladdmuffins. Här är lite bilder från idag. Vissa är redigerade och vissa är oredigerade!

       

:)

Av michaela. - 22 februari 2012 12:18

denna bilden

Svar: Haha, tack hjärtat. älskar dig med!




Nu sticker jag till Emilia. Vi ska bada spa och fota. Bloggar när jag är där.

Puss och kram

Micki

   

Dagens låt!

Av michaela. - 19 februari 2012 23:10

Har precis satt mig i sängen och ska kolla på big Brother. I love!

Skönt med sportlov! Jag trivs jätte bra i skolan, så jag kommer sakna det lite ;)

Vecka 9 och 10 ska jag praktisera. Ska bli super duper kul! Längtar verkligen.
Imorgon ska vi kanske åka och bada. Mysigt. Det var verkligen jätte längesen. Sov gott!

Puss och kram

Micki

Haha, så gammal bild ((:  

Av michaela. - 19 februari 2012 20:14

Var hos mormor innan. Försökte blogga då, men mormors data är typ jätte seg ;) haha. 

Ikväll börjar BIG BROTHER!!!!!!!!!! hehe, jag kommer att bli beroende.. Det blir jag alltid. + Att jag har skaffat 24/7. Så inatt blir det BB!

Bloggar senare.

Puss och kram

Micki

min fina kusin.  

Av michaela. - 18 februari 2012 19:27

Hej!

Förlåt att jag inte har bloggat så mycket! Idag har jag och Emma varit på tävling i Åstorp med Lina och Daniel. Det gick inte så bra. Lina rev två gånger och missade ett hinder. Sen Daniel rev ett. 

Vet inte när jag ska hem. (Är hos emma) Saknar min familj!

Puss och kram

Micki ♥

HAHAHAHAHAHAHA, FÖRLÅT EMMA  

Av michaela. - 17 februari 2012 22:49

Kom precis hem från Emma.

Så sitter just nu i "fin rummet" med Emma. Hon sover här inatt. Ska gå upp sen och kolla på en massa filmer och ja. Chilla. Det är ju lov!!!!

Puss och kram

Micki

Gammal bild!  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards