fotomichaela ♥

Alla inlägg under februari 2012

Av michaela. - 25 februari 2012 23:17

Tänkte göra ett länkbyte med min bästavän. Älskar hennes blogg. Hon skriver mest om sin vardag.

Också lägger hon upp jätte fina bilder hon brukar ta också. Hon brinner för fotografering.
Också är hon riktigt grym också! Checka gärna in hennes blogg! Här.
Puss och kram
Micki
 
Av michaela. - 25 februari 2012 22:46

   

             

Alla sportsaker är från Gina. + Vita jeans.

Sen magtröjan är från Mara Hoffman. 

Av michaela. - 25 februari 2012 21:52

Klicka här för och höra den!


Den var den bästa låten i typ hela melodifestivalens'historia. Haha, sitter just nu och lyssnar på den. Högsta volym och högsta bas. Eller det lät lite konstigt... haha.


Imorgon kanske jag skulle vara med Mathilda. men vet inte hur det blir!

Puss och kram

Micki

Haha, sen 2010! Saknar snön :(

+ Vi hade våra gamla fönster! ;) 

Av michaela. - 25 februari 2012 20:55

OMG!

dANNY SJÖNG PRECIS. HAN VAR JU BARA VÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!

Röstade faktiskt på han (a) Ska kolla vidare nu!

Puss och kram

Micki

Av michaela. - 25 februari 2012 11:53

Har precis tagit ut mina älskade scones från ugnen.. Mumms, ska bara vänta tills dem blir lite svala sen kan jag äta, hihi. Mamma och Alva äter redan. Så nu vill jag med äta frulle!

Idag ska jag bara vara hemma. Fota ute, men det är inte så jätte roligt väder. Inte för tillfället i alla fall.. Imorgon ska jag kanske till Mathilda.

Vi skulle kanske åka ner till stan/stranden och fota fota fota! :D Bloggar sen!

Puss och kram

Micki

haha, Elin gömmer sig i sin one piece ;)

Av michaela. - 24 februari 2012 23:16

Så.. Nu kallar sängen på mig, så nu ska jag sova. Kolla lite på datan. Lite klipp på youtube och yes. Bloggar kanske sen. Lovar inget! Sov gott, god natt!

Puss och kram

Micki

Abercrombie & Fitch, Love!!  

Av michaela. - 24 februari 2012 21:15

 

Skor: Nelly

Solglasögon: Rayban 

Shorts: Bubbleroom

Linne: Abercrombie & Fitch

Clutch: Michael Kors

Av michaela. - 24 februari 2012 20:30



Foto: Michaela (jag) Redigerat i: Adobe Photoshop CS5




Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards