fotomichaela ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av michaela. - 15 januari 2012 11:09








Två uber fula bilder jag tog på min lilla'kusins födelsedag. :)


Av michaela. - 14 januari 2012 18:28

Hej!

Vi ska strax äta. Fläskfilé och potatisgratäng. 

Efter vi har ätit ska jag och Emma CYKLA ner till stallet. OMG. INTE LITE KALLT!! Nej men.. 

Vi var nere i stallet innan för typ en halvtimme sen. 

jag älskar att vara i stallet (a) Imorgon vet jag inte vad jag ska göra.

Vara med min mamma. 

Puss och kram

Micki


Skit segt och ladda upp bilder -.-'

Av michaela. - 14 januari 2012 15:06

 

Av michaela. - 13 januari 2012 19:01

Hejj!!!

Trött, ja?! :D

Lyssnar på Avicii. Och pappa typ dansar som dom gjorde på hans tid.. Haha, nej vad taskigt.

Halv fem tog jag och Elin bussen till Hyllinge för och köpa biljetter till Traffic Light. Stack in om Familia innan vi skulle hem. Köpte lösnaglar som jag kan visa sen.

JUST DET!!!!!

det är fredagen den trettonde idag!! Jag har faktiskt inte haft någon otur. Har du det? 

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 12 januari 2012 15:00

         

Från http://www.josign.se

Av michaela. - 12 januari 2012 14:55

Ellen: Så lite så! haha. Konstigt.... 


Tova: Tack då jätte mycket!: D


Nu sticker jag snart till stallet. Nu, snart? Ni fattar.. Emma väntar på mig, och nu väntar mina mackor!

Puss och kram

Micki

Av michaela. - 11 januari 2012 22:27

Förlåt att jag inte har bloggat idag. Men jag kom hem från skolan typ kvart i fyra. Sen stack jag och Emma till stallet halv fem. Alice följde också med! (Hennes hund) sen kom vi hem vid åtta.Nu ska jag sova.Puss och kram

Av michaela. - 10 januari 2012 19:22

Satte klockan på halv nio, gick upp typ halv elva. *Host* Men va vaken typ hela tiden.

Sen åkte pappa till tippen och slänga våra gamla fönsterbrädor. Efter det kom pappa och hämtade upp mig så körde vi till matöppet. Jag handlade en Frida tidning, gräddfil och vitlöksdipp. Haha, ni undrar kanske vad jag skulle göra med det.. Jag åt gurka och morötter. Och doppade det i dippen. Hahaha.. (:

Har nästan precis ätit, Elin åt även här! Det blev biff med potatis. Sååå gott. Imorgon är det skola.. Oh. Orkar verkligen inte. Men det ska bli kul och träffa kompisarna! Bloggar sen. Kanske. Jo. Pusss

Puss och kram

Micki

Saknar Sälen. Ska kanske dit nästa år. Då kanske Elin ska MED :D:D:D:D:D:D:D:D  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards