fotomichaela ♥

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av michaela. - 3 januari 2012 22:08

Elin gick precis hem. 

Nelly håller på och stor renovera min och Elin blogg. Så den kommer bli awesome. 

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Ska tvinga mamma till och följa med henne till hennes jobb. (Konstig mening, haha)

Ska snart gå upp i min säng och kolla på youtube.. Älskar att kolla på videoklipp vad dom tex. har fått i julklapp, födelsedagspresent, vad dom har shoppat sov. Haha, kanske låter lite töntigt. Men ja.. 

Puss och kram

Micki

Nyår!

Av michaela. - 3 januari 2012 21:15


Nikon D3100 | 15-55 mm

Alla bilder är tagna av mig. 



Av michaela. - 3 januari 2012 18:13

Just nu sitter jag och Elin i köket men vi ska gå upp på mitt rum nu och kolla på film. 

Den heter "Säg att du älskar mig". Tror jag xd Vet inte om vi skulle sova. Kanske, får se! 

Puss och kram

Micki

mmmmmm. min julmat! (L)  

Av michaela. - 3 januari 2012 14:35

är awsome! Älskar er!

 

Av michaela. - 3 januari 2012 13:09

Sitter och lyssnar på mange bjuder, haha.. Har inget annat för mig. 

Snart får jag ta tag i mitt liv och göra någonting. Asså idag. hahaha.. ^^ Jag skulle ju göra en HAUL video där jag visar vad jag köpte igår när jag var på Väla med Emmsi och Robba. Så jag får väl göra det nu. 

Puss och kram

Micki

(Bilderna är tagna med den lilla kameran)

   Bilder sen vi var och åkte skoter!

Cp bild på mig den första. Men jag var jätte trött... -.-  

Av michaela. - 3 januari 2012 12:20

Bilderna är tagna med en sån här kamera:

Så inte det bästa..
Och jag tog bilderna innan vi skulle hem från Sälen. Så det var lite stressigt, och inte så jätte fint. Haha 



    

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards