fotomichaela ♥

Alla inlägg den 26 december 2011

Av michaela. - 26 december 2011 17:44

Godkväll!

Imorse gick vi upp vid åtta och sen klockan tio åkte vi skoter. Det var en guide som vi följde efter! Super kul :) Sen kom vi till typ ett fält som vi barn fick prova på att köra skoter. Jag körde och mamma satt bakom mig. Det var super kul!!

Innan vi kom till det fältet så körde vi uppe på fjällen. Det blåste super mycket men det var super fint väder. (mycket super)

Sen när vi hade kört en bit eller ganska långt. Så stannade vi och hoppade av våra skotrar. Och gick på en stig som gick till en stuga. Där var jätte varmt och mysigt! Vi köpte varmchoklad och kaffe! Jag drack choklad. Det var jätte varmt men jätte gott.

Och nu har vi nästan precis kommit hem från Hundfjället. Vi åker inte direkt på Hundfjället för vi bor ju på Tandåliden. (Tandådalen)

Imorgon blir det att åka på Tandådalen.

Bilder kommer sen som jag tog idag.

Puss och kram

Micki

VET INTE VAD JAG GÖR MED MIN MUN  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards