fotomichaela ♥

Alla inlägg den 23 december 2011

Av michaela. - 23 december 2011 20:11

Herregud..

Det är super varmt är inne nu. Spisen är igång, för vi gör gröt. Kaminen, bastun, torkskåp. Och jag har min dress.. OMG.

Imorgon är det julafton och mammas födelsedag!!

Det som vi har gort idag:

Åkt skidor i backen.

Bastat i huset.

Rullat i snön utanför huset.

Åkt pulka utanför.

Åkt spark med farmor och alva.

 

Nu kollar vi på något program.
Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 23 december 2011 16:01

Innan vi åkte hem från backen åkte vi in om Hemköp!

Vi köpte lite julpynt! Bild:

       

Kanske ganska tråkigt.. Men shitsame! (skriver som jag vill!)

Men här är super mysigt! Kommer att fota det sen och lägga up här! (y)

Vill ni att jag ska göra fler "filmer"?

Mamma tycker det är tråkigt.. Asså att jag gör många. Men ni får ha det så jätte bra. Så hörs vi ikväll!
Puss och kram

Micki


Av michaela. - 23 december 2011 14:59

Hemma från backen! Det har varit riktigt roligt idag!
Imorgon blir det bara lite åkning. För det är ju julafton och då måste vi vara hemma och städa eller inte städa men typ jag vet inte.. :)

       

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards