fotomichaela ♥

Alla inlägg den 17 december 2010

Av michaela. - 17 december 2010 11:53

hejhej.

nu har jag sminkat mig och damsugat och klätt på mig. bussen går om 15 minuter ungefär.♥

Av michaela. - 17 december 2010 09:51

hej bloggen!

jag har precis vaknat. idag är vi lediga. eftersom vi hade konsert igår. jag kan berätta lite vad som hände.

"mitt" band heter the ocean och vi sjöng the river. vet ni vilken låt det är? den är jätte bra! den är gjord av Bruce Springsteen. jag spelade trumor och hilda sjöng och maria på piano och julia elgitarr&sjöng samma ingrid. men hon sjöng inte. och sist men inte minst josse på bas! ;) vi var jätte duktiga enligt mig! hehe. det var jätte många som var duktiga! tack alla för n underbar kväll alla! ♥

idag ska jag och matilda dra till väla. hon skulle först handla någon julkläning på familia.? och sen ska hon mäta upp mig på bussen i hyllinge. mysigt! förlåt så jätte mycket att jag inte har bloggat men jag orkade verkligen inte igår! jag kom hem vid kvart över 8 eller något och sen la jag mig på soffan oh typ sov.. haha. nu ska jag nog kanske hoppa in i duchen. om jag orkar! kram♥

izza♥

just det! jag fyller år om 3 dagar ! ;D  

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards