fotomichaela ♥

Alla inlägg den 9 december 2010

Av michaela. - 9 december 2010 16:54

hejhej :)

just nu sitter jag och kollar på tv. och nu ska jag fortsätta att plugga på no:n. den är ganska svårt! jag har skaffat en ny blogg. som jag kommer och använda sen efter jul. för då ska jag kanske köpa min kamera och då kan jag ta egna bilder med min kamera! för jag har min kusins kamera. hon har en nikon d40. den är jätte bra! men jag tror inte att dem inte säljs fortfarande. men det kommer mycket bilder till jul! för då kommer hon hem. just nu är hon i London. så att jag kommer och fota då. hehe. men nu ska jag fortsätta. för jag kan inte det så bra. så jag bloggar senare. tjadå!

du var sann, du var min. du var bara min. men du förendras för varje dag som går. jag vill ha tillbaka dig. det var bara vi två. jag älskar dig.♥

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards