fotomichaela ♥

Alla inlägg under april 2013

Av michaela. - 28 april 2013 18:56

Hej!!!

Har ju varit sjuk så det har inte varit så kul att blogga. Så imorgon kommer jag igång med min träning.
Men här är liiite bilder om vad som har hänt på sista tiden.
Följ gärna mig på videofyme, där gör jag videos då och då!
Heter Fotomichaela. Och jag har en profilbild..
Puss och kram
Micki

Av michaela. - 28 april 2013 18:55

Hej!!!

Har ju varit sjuk så det har inte varit så kul att blogga. Så imorgon kommer jag igång med min träning.
Men här är liiite bilder om vad som har hänt på sista tiden.
Följ gärna mig på videofyme, där gör jag videos då och då!
Heter Fotomichaela. Och jag har en profilbild..
Puss och kram
Micki

Av michaela. - 16 april 2013 21:30

Hej!
Ska precis hoppa in i duschen efter att ha varit på gymmet i ca två timmar. Riktigt skönt!
Ett tips när ni är på gymmet:
Om ni verkligen vill t.e.x ha en fin mage. Kämpa då för det, den blir inte smakar bara för att du har sprungit typ en mil på bandet. Ha tålamod och vill du verkligen så kämpa.
Puss och kram
Micki

Av michaela. - 9 april 2013 20:48

Puss och kram
Micki

Av michaela. - 8 april 2013 09:46

Hej!
Har idrott nu, sedan svenska och sen är dagens slut för mig!
Vi har utvecklingsamtal det är därför vi slutar så tidigt.
Efter skolan tror jag att jag drar mig mot gymmet, sen till sjukhuset för att få sulor till mina fötter. För jag har jätte problem med dom :(
Puss och kram
Micki

Av michaela. - 2 april 2013 20:15

Är det någon särskild ni vill veta mer om är det bara och fråga!
Puss och kram
Micke

Av michaela. - 1 april 2013 12:11

Det du behöver är:
Jordgubbar
Äpple
Banan
Fil/Yoggi
Crunch/Cornflakes

Sedan kan du göra nästan hur du vill. Du kan blanda allt i en skål och äta direkt. Eller som jag gjorde, det var att äta varförsig.
Det bestämmer du helt själv.


Strunta i att äta onyttigt och kör på det nyttiga. Läs gärna mer på min blogg för jag kommer lägga upp som sagt tips och massa bilder.
U rock!
Puss och kram
Micki

Av michaela. - 1 april 2013 11:46

Hejsan alla glada! (Och sura)
Glad påsk, i 'efterskott' .

Nu kommer bloggen handla om både träning och foto. Så ni vet. Jag går på gym så ni kommer få lite tips och trix och ja. Ni förstår, men nu ska jag äta frukost.
Puss och kram
Micki

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards