fotomichaela ♥

Alla inlägg under maj 2012

aw!

Av michaela. - 19 maj 2012 23:56

Kommentar till Nu sticker jag på konfa!

 
Elin♥

Elin♥

min fina tjej!♥♥ hälsa hem! <33333

 

http://flicknamnet.blogg.se 


Svar: Aw, duä r fin hjärtat mitt♥ Jadå, dem hälsar tillbaka! <33333333


Har kommit hem från Sanna, tagit av mitt smink och snackat med Matilda på fajjan. Ska sova nu. Eller inte precis NU. Haha, det säger alltid Sanna. xD

Imorgon ska jag med Sanna till Åstorp och sen och lämna ett föl på bete!

Måste sova nu.

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 19 maj 2012 14:22

Tröja: Zara
Shorts: Weekday
Strumpebyxor: ?
Armband: Pearls for girls
Ring: Diddi
Halsband: Pilgrim

Av michaela. - 18 maj 2012 23:23


Har haft en underbar dag 

Av michaela. - 18 maj 2012 20:59

Kommentar till sova.

 
Ingen bild

Matilda♥


Hej min älskade vän! Ville bara beräätta att jag saknar dig grymt mycket och att jag läntar tills du komemr hem♥
Så extremt glad att jag har dig! Det betyder så mycket att vi blivit vänner igen och att vi kan umgås igen♥ Puss på dig Love u♥


Svar: Hej gumman!

Aw! Ja, det tycker jag med. Allt vi gått igenom... 

Puss, love u! 



HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ allesammans!

Skrev just precis ett inlägg.. Men det gick visst bort. Av någon anledning?


Yäs. Va ju somsagt i Göteborg idag med mormor, Jonte, mamma och Alva. Träffade ju min kuin som bor där uppe!

Handlat ganska mycket. Fast inte så mycket. Eller jag har inte köpt men min kära mamma och mormor har. (Asså åt mig) (a)

Bilder kommer ikväll eller imorgon. Lovar inget!

Puss och kram

Micki

ABV 

Av michaela. - 18 maj 2012 00:15

Har kollat lite på youtube på en massa HAUL-Videos. I love it! ;)

Men jag ska iaf sova nu.

Precis innan jag skulle stänga ner datan, kände jag mig tvungen att blogga. Hihi. Men vi hörs imorgon!

Puss och kram

Micki

 

Av michaela. - 17 maj 2012 13:39

Hej!


Har inte bloggat på lääänge...Men iaf.

Abv sov hos oss inatt. Vi hade skiiit kul igår! Yeah.

Bloggar inget imorgon, eller jo kanske lite.. För jag, Alva, mamma, mormor och min lilla kusin sticker till Göteborg. 

Min kusin bor ju där. Så vi ska upp och shoppa och mysa!


Min kusin pluggar ju. Så har hon sina sista prov nästa vecka sen är hon klar med skiten. Så då ska jag och abv upp där skiiit mycket! Min kamera är sönder -.-'

Så jag ska lämna in den på lagning. Men det kommer bilder ändån! Från min mobil! 

Nu ska jag och abv göra våfflor!

Puss och kram

Micki

sommarminnen

Av michaela. - 15 maj 2012 09:27

Hejsan!


Sitter just nu i skolan. Har precis skrivit klart mitt arbete. Så det var därför jag kom hit typ en timme tidigare. Orkade inte äta hemma så jag tog med mig att äta ist. Mackor! Mumsigt. ♥

Bloggar väl senare!

Puss och kram

Micki


aw

Av michaela. - 13 maj 2012 18:47

Kommentar till bilder från när jag och mamma var på Lotta på åsen!

 
Elin ♥

Elin ♥

Hälsa min älskade extra familj!
Ses på måndag!♥♥

 

http://flicknamnet.blogg.se 


Svar: Dem hälsar såklart tillbaka!

Japp!! :D


Har varit iväg hela dagen med abv, mamma och Alva. 

Puss och kram

Micki

 

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21 22 23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards