fotomichaela ♥

Alla inlägg under april 2012

Av michaela. - 16 april 2012 16:08

Hemma hos Emma! 

Dagen outfit.


Jeans: Topshop.

Tröja (rosa): Topshop.

Vitt bas linne: Newbody.


Nu sk vi äta plättar sen träna till vårat lilla prov vi har imorgon! anna P (i min klass) förhörde mig innan och jag kunde allt! :D

Puss och kram

Micki 

Av michaela. - 15 april 2012 14:35

Kom precis hem från Familia. 

Handlade lite presenter till min lilla kusin. Ikväll blir det att plugga till mitt matte prov som jag har imorgon. Har inte pluggat alls.. hehe :( 

Sen plugga till NO prov på tisdag. Tränade igår kväll.. Kan typ nästan allt. skit enkelt.

Så.. Jag hinner inte att göra en video. Men jag kommer att fota allt. Så det blir väl bra? 

Puss och kram

Micki

ge mig sommar. 

Av michaela. - 14 april 2012 22:37

Blev inget bloggande ikväll..


Jag har haft fullt upp hela dagen. I förmiddags va jag och Alva på Väla. Handlade en massa saker. Jag kommer att göra en video imorgon. Det blir en video om vad jag har handlat den sista tiden.


Min kusin har flyttat till Göteborg. Så jag kommer att vara där uppe en hel del framöver. Så det blir mycket fiiina bilder! :D


Sen på eftermiddagen/kvällen va jag och Emma ute.

Imorgon ska vi till min farbror. Han har fått ett barn. Eller frugan har. Så vi ska dit. Kul! Bäbisen ska heta Liv. Så hoppas den har liv i sig ;) haha, vadå dålig


Ska sova nu.

Puss och kram

Micki

En gammal super duper fin bild som jag tog förra året.     

Av michaela. - 14 april 2012 11:22

Yeii!!


Är tillbaka med nya friska tag!

Kommer ha veckans blogg varje vecka, frågestunder, dagens fråga, videoinlägg och en massa mer.


Nu ska jag ta någonting och äta. Är jätte hungrig. Bloggar senare!


Puss och kram

Micki

Bilder sen sista tiden!


Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards