fotomichaela ♥

Alla inlägg den 16 januari 2012

Av michaela. - 16 januari 2012 21:55

God kväll mina bloggläsare!

Denna dag har bara sprungit förbi. Idag hade vi det skojigt i skolan. Det är tur att man har så fina kompisar :) jag älskar er....<3<3. Nu ikväll har mamma och jag varit själva hemma. Pappa och Alva har varit på hockey. Rögle förlorade tyvärr mot Leksand :( 4-3...fan oxå. Förlåt att jag svär....


Nu skall jag gå och lägga mig. Jag har lovat mina föräldrar att jag inte skall somna så sent på kvällarna. Jag ligger lixom med datorn och telefonen i sängen när jag skall gå och lägga mig (som typ alla gör haha) Så  nu "får" jag inte ha datorn efter kl. 22. För att jag är så jädrans trött på morgonen. Så min mamma får damp på mig. Så vi får se hur det fungerar...hm..


I morgon efter skolan skall jag och mamma åka till min praktikplats. Det skall bli jättespännande. Jag berättar mer im.


Godnatt så hörs vi i morgon.


Puss och kram

Micki





Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards