fotomichaela ♥

Alla inlägg den 10 januari 2012

Av michaela. - 10 januari 2012 19:22

Satte klockan på halv nio, gick upp typ halv elva. *Host* Men va vaken typ hela tiden.

Sen åkte pappa till tippen och slänga våra gamla fönsterbrädor. Efter det kom pappa och hämtade upp mig så körde vi till matöppet. Jag handlade en Frida tidning, gräddfil och vitlöksdipp. Haha, ni undrar kanske vad jag skulle göra med det.. Jag åt gurka och morötter. Och doppade det i dippen. Hahaha.. (:

Har nästan precis ätit, Elin åt även här! Det blev biff med potatis. Sååå gott. Imorgon är det skola.. Oh. Orkar verkligen inte. Men det ska bli kul och träffa kompisarna! Bloggar sen. Kanske. Jo. Pusss

Puss och kram

Micki

Saknar Sälen. Ska kanske dit nästa år. Då kanske Elin ska MED :D:D:D:D:D:D:D:D  

Av michaela. - 10 januari 2012 15:16

bild 1; en bild på du & din bästavän
 
bild 2; en bild på dom du umgås med mest
 
bild 3; en bild på en person som betyder väldigt mycket för dig
Saknar ditt blonda fina hår hjärtat.  
bild 4; en bild på en person som alltid ställer upp
 
bild 5; en bild som gör dig glad
 
bild 6; en valfri bild
 
bild 7; du som liten
 
Jag tog bilderna med camen. Bättre bilder kommer!  
bild 8; en bild på dom du aldrig släpper taget om
       
bild 9; en bild på en tid du saknar
 
 
bild 10; en bild som påminner dig om gamla tider
 
bild 11; en bild på dig och en cool kompis
 
bild 12; en bild på en person som är väldigt snäll
 
bild 13; en person du kan berätta allt för
 
bild 14; en bild på en konstig tid i ditt liv
 
bild 15; en person som du vill vara med
 
bild 16; en bild som får dig att skratta
 
bild 17; en bild på ditt naturliga "jag"
 

Av michaela. - 10 januari 2012 10:49

 

Svar: hahahahha, inte jag heller.. Det var från musikvideo tror jag... xD<3333

Presentation


Den 20 December 1997 kom jag till världen och namnet är Michaela. Jag går just nu i 9:an och drömmer om att starta eget företag som fotograf. Välkomna! ♥
Alla bilder på min blogg är det copyright på.
bloglovin

Fråga mig

7 besvarade frågor

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Love.

   

Tidigare år

Sök i bloggen

we♥it.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

mig själv.

 

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards